14 תשובות
לא הייתי טס
לא בבית ספר אבל כן מה אכפת לי
H0e
לא
תלוי איזה כיתה את
שואל השאלה:
אם אני נשארת בבית אז הלכו ה15000 והשקעה של ימים של לחפש מקומות ומחקר על המקום
בכללי כי אין דרך להחזיר כסף מרוב הדברים

כיתה יב
אנונימית
כן ההעתי
שמעי אם את תצליחי להשלמים את החומר והמורים מסכימים לעשות לך מועד ב טוסי ותהני
אה אז אני גם כיתה יב ואני ממש לא הייתי מפספסת כלכך הרבה זמן חח באמת שזה טונות להשלים אחרכך וזה סתם יהיה לך סיוט
כבר השקעת את הכסף לדעתי עדיף לטוס, תהיה לך עבודה קשה אבל את יכולה להשלים
שואל השאלה:
גם ככה אני גרועה בלימודים ואני נכשלת לא כזה אכפת לי מבית ספר
(חות מאנגלית שאהי כן טובה)
בסופו של דבר באלי בגרות מלאה אבל מצידי שהכל יהיה 60
אנונימית
חח אז אנגלית דווקא כן יהיה לך בלונדון..אבל מה שאת מרגישה אם לא לחוץ לך להצליח בלימודים יותר מידי אז ברור שלכי מה השאלה..אני פשוט לחוצת לימודים מה שנקרא חח
שמעי אם זה השאיפות שלך לא אתווכח אבל לדעתי את מסוגלת ליותר למה לשאוף נמוך ?
שואל השאלה:
תלוי ממש במקצוע
אבל מצמטיקה ואזרחות וספרות וכל זה אין לי בעיה עם 60-70 אני לא מהילדים הטובים בכיתה מה לעשות
אנונימית