57 תשובות
קיה פיקנטו
אנונימית
עדיף לא לקנות רכב חדש כי זה מלא כסף
עדיף לנסוע בשל ההורים שלך
ויש משהן כזה שאתה לוקח רכב שלוש שנים כזה ואז מחזיר לחברה ולוקח חדש
ואז זה לא חדש כי.אנשיפ נסעו בזה לפניך וזה גם זול
עדיף לנסוע בשל ההורים שלך
ויש משהן כזה שאתה לוקח רכב שלוש שנים כזה ואז מחזיר לחברה ולוקח חדש
ואז זה לא חדש כי.אנשיפ נסעו בזה לפניך וזה גם זול
שואל השאלה:
לא רכבי מיני אם אפשר^^
אני אדם של רכבי פרייבט או ג'יפים, הספיק לי הניסאן מיקרה של אחותי עד עכשיו נמאס
לא רכבי מיני אם אפשר^^
אני אדם של רכבי פרייבט או ג'יפים, הספיק לי הניסאן מיקרה של אחותי עד עכשיו נמאס
טויוטה יאריס
הונדה סיוויק
הונדה סיוויק
מאזדה 3
שואל השאלה:
^^^^מחפש יד2, אני שואל איזה מומלצים יש וזולים עד 30
^^^^מחפש יד2, אני שואל איזה מומלצים יש וזולים עד 30
שואל השאלה:
לא אשרוד עם רכב מיני אני כבר אעדיף אוטובוס
לא אשרוד עם רכב מיני אני כבר אעדיף אוטובוס
סקודה אוקטביה
שואל השאלה:
yonush ו mamacitaa, ראיתי את הרכבים האלו, שקלתי מאד את יאריס ומזדה 3-6 אבל הבעיה בלמצוא כאלו שרלוונטיים ושהקילומטראז לא בשמיים ומחיר סביר
yonush ו mamacitaa, ראיתי את הרכבים האלו, שקלתי מאד את יאריס ומזדה 3-6 אבל הבעיה בלמצוא כאלו שרלוונטיים ושהקילומטראז לא בשמיים ומחיר סביר
שואל השאלה:
^^חחח בדיוק ראיתי היום את זה, לא ממליצים רכב משטרה
^^חחח בדיוק ראיתי היום את זה, לא ממליצים רכב משטרה
בחיים שלי לא ראיתי אוקטביה רכב משטרה
שואל השאלה:
^עשיתי גוגל קטן וכבר ראיתי בשורה הראשונה שמשטרת ישראל קנתה 200 אוקטביה ב 2006
רוב השוטרים זה עם סופרב
^עשיתי גוגל קטן וכבר ראיתי בשורה הראשונה שמשטרת ישראל קנתה 200 אוקטביה ב 2006
רוב השוטרים זה עם סופרב
נו, אז מה? ומאזדה 3 רכב אמין, אבל בהצלחה למצוא מאזדה 3 ללא קילומטרז' גבוה
שואל השאלה:
מצאתי המון מאזדות איכותיות, ביניהן היה גם 6 שנת 2009 שמורה היטב ובלי הרבה קילומטראז אבל כבר לא הייתה רלוונטית
כרגע יש לי שיקול חדש לגבי רכב במוו סדרה 1 שמורה עם 160 קמ, יד 5, 24 אלף שקל, הקאץ הוא שאני לא בטוח אם זה מחיר משתלם כי אני יכול להשיג רכב יד2 של מונית ולשדרג מנוע - מרצדס s/c class
מצאתי המון מאזדות איכותיות, ביניהן היה גם 6 שנת 2009 שמורה היטב ובלי הרבה קילומטראז אבל כבר לא הייתה רלוונטית
כרגע יש לי שיקול חדש לגבי רכב במוו סדרה 1 שמורה עם 160 קמ, יד 5, 24 אלף שקל, הקאץ הוא שאני לא בטוח אם זה מחיר משתלם כי אני יכול להשיג רכב יד2 של מונית ולשדרג מנוע - מרצדס s/c class
אם אתה נוסע הרבה אז הבמוו לא רלוונטית לפי דעתי
שואל השאלה:
מאיזו בחינה? קראתי כל כמה תקלות שיש בדגם הזה כמו בעיית איטום ושיש רעשי רוח, ושהנסיעה טיפה נוקשה - לגבי זה, אני אעשה בדיקה על הרכב השבוע ואראה עד כמה הוא נוקשה
לגבי הרעשי רוח, הוא הסכים להוריד במחיר, כנראה שאצליח להוריד אותו ל 22
מאיזו בחינה? קראתי כל כמה תקלות שיש בדגם הזה כמו בעיית איטום ושיש רעשי רוח, ושהנסיעה טיפה נוקשה - לגבי זה, אני אעשה בדיקה על הרכב השבוע ואראה עד כמה הוא נוקשה
לגבי הרעשי רוח, הוא הסכים להוריד במחיר, כנראה שאצליח להוריד אותו ל 22
מבחינת הקילומטרז'. ומה לגבי המונית?
שואל השאלה:
הקילומטראז יחסית סביר ביחס לשנתון, 11 שנים בכביש, 160/11 = 14.5, זה ממוצע שנתי סביר
לגבי מונית, זה יהיה עם קילומטראז גבוה במיוחד, עוד לא ניסיתי למצוא כי אמרתי זאת תהיה אופציה ג כי אני יכול לבדוק עם אבא שלי שישיג לי רכב מונית כפי שעשה עם אחותי, קנה לה s class עם 600 קילומטראז והחליף מנוע, רכב מפלצת באמת אבל נהרסה אחרי חצי שנה בגלל תאונה - 10 אלף עלה כולל מנוע
הקילומטראז יחסית סביר ביחס לשנתון, 11 שנים בכביש, 160/11 = 14.5, זה ממוצע שנתי סביר
לגבי מונית, זה יהיה עם קילומטראז גבוה במיוחד, עוד לא ניסיתי למצוא כי אמרתי זאת תהיה אופציה ג כי אני יכול לבדוק עם אבא שלי שישיג לי רכב מונית כפי שעשה עם אחותי, קנה לה s class עם 600 קילומטראז והחליף מנוע, רכב מפלצת באמת אבל נהרסה אחרי חצי שנה בגלל תאונה - 10 אלף עלה כולל מנוע
אני הייתי הולך על המרצדס
שואל השאלה:
אני יודע, אני רוצה לבדוק איתו את זה מחר אבל אני טיפה חושש בגלל המקרה שהיא עברה עם הרכב, הם אחרי זה היו צריכים לשלם המון על תיקונים אחרי התאונה שעברה ובזבזו בסוף 50 אלף על רכב שעלה 4
אני יודע, אני רוצה לבדוק איתו את זה מחר אבל אני טיפה חושש בגלל המקרה שהיא עברה עם הרכב, הם אחרי זה היו צריכים לשלם המון על תיקונים אחרי התאונה שעברה ובזבזו בסוף 50 אלף על רכב שעלה 4
שואל השאלה:
לא עשו גם ביטוח מקיף עליו כי יקר יותר מהרכב
לא עשו גם ביטוח מקיף עליו כי יקר יותר מהרכב
בגלל מה הייתה התאונה?
שואל השאלה:
היא הביאה את הרכב לאחי והוא נתן לידידה לנהוג והרסה את הרכב
היא הביאה את הרכב לאחי והוא נתן לידידה לנהוג והרסה את הרכב
דאציה
הייתי עושק את הידידה בשביל להחזיר אותו קומפלט
שואל השאלה:
היא שילמה 20, אבל הרכב כבר לא שרד יותר מדי, הוא כבר גרוטאה היום
היא שילמה 20, אבל הרכב כבר לא שרד יותר מדי, הוא כבר גרוטאה היום
התלבטות קשה אח
שואל השאלה:
מסכים איתך לגמרי
מסכים איתך לגמרי
שואל השאלה:
אני רוצה לקנות רק רכב שאהיה הבעלים האחרונים שלו ולא צריך מקיף, התיקונים יהיו אצל הערבים ואחסוך ככה, אשדרג אותו עם טאבלט וחיישני חנייה
אני רוצה לקנות רק רכב שאהיה הבעלים האחרונים שלו ולא צריך מקיף, התיקונים יהיו אצל הערבים ואחסוך ככה, אשדרג אותו עם טאבלט וחיישני חנייה
אולי דאצ'יה סטפווי או סנדרו?
לאון בטח לא?
כן, מה עם סיאט לאון?
לשאלה
שואל השאלה:
^^^^מחפש רכבים אמינים וחזקים, הדגמים האלו חלשים טיפה
^^^^מחפש רכבים אמינים וחזקים, הדגמים האלו חלשים טיפה
סיאט לאון נשמע פגז, ואתה יכול לשדרג פה ודם
שואל השאלה:
נראה אחלה של רכב סיאט לאון, אבל הבמוו מנצח לוקח אותו וזול יותר
נראה אחלה של רכב סיאט לאון, אבל הבמוו מנצח לוקח אותו וזול יותר
שואל השאלה:
זה הדגם של הבמוו בנתיים
https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?price=-1-30000&order=1&priceonly=1&imgonly=1&open-item-id=kvu6i8qo&viewpage=item-page-popup
זה הדגם של הבמוו בנתיים
https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?price=-1-30000&order=1&priceonly=1&imgonly=1&open-item-id=kvu6i8qo&viewpage=item-page-popup
תחפש, אולי תמצא משתלם עם פחות קילומטרז'
נראה סבבה^^
שואל השאלה:
^^זה וואלה הכי זול שקיים בדגם הזה, הכי שמור ועם קילומטראז סביר
^^זה וואלה הכי זול שקיים בדגם הזה, הכי שמור ועם קילומטראז סביר
שואל השאלה:
מכל הרכבים שעברתי באתר, זה הכי טוב ביחס למחיר שלו
מכל הרכבים שעברתי באתר, זה הכי טוב ביחס למחיר שלו
אז לך על הבמוו אם יש לך עליה תחושות
שואל השאלה:
וואלה אראה
מחר אני הולך לסוכנות של בנדוד שלי ואראה שם עוד רכבים, אולי יעשה מחיר נחמד
וואלה אראה
מחר אני הולך לסוכנות של בנדוד שלי ואראה שם עוד רכבים, אולי יעשה מחיר נחמד
בהצלחה
שואל השאלה:
תודה
תודה
אחי מי קונה במוו ישנה כרכב ראשון סמוך עליי הייתי באותו ראש שלך רציתי סדרה 3 ישנה e46
וזה יותר מדי תיקונים וכשצריך לתקן אז קשה וקשה למצוא חלקים ודלק היא בולעת כמו שחקנית פורנו עזוב אותך קח גולף או פולו או איביזה או לאון ידניות הכי אמין וכיף
וזה יותר מדי תיקונים וכשצריך לתקן אז קשה וקשה למצוא חלקים ודלק היא בולעת כמו שחקנית פורנו עזוב אותך קח גולף או פולו או איביזה או לאון ידניות הכי אמין וכיף
שני דברים:
1. bmw אוכלות דלק ברמה מטורפת, לא מומלץ בשיט. אם זכור לי נכון מידיד שלי, מיכל מלא זה 400.
2. במודעה הזו ששלחת כל התמונות של הרכב מצולמות מזוויות לא טובות, לדעתי יש איזשהו פאק - ולכן הבעלים צילם ככה.
1. bmw אוכלות דלק ברמה מטורפת, לא מומלץ בשיט. אם זכור לי נכון מידיד שלי, מיכל מלא זה 400.
2. במודעה הזו ששלחת כל התמונות של הרכב מצולמות מזוויות לא טובות, לדעתי יש איזשהו פאק - ולכן הבעלים צילם ככה.
שואל השאלה:
^הוא שלח לי לאחר מכן עוד תמונות ואני מגיע בשישי לבדוק
אני מסכים שהוא אוכל דלק ותיקונים זה בשמיים לכן אמרתי שאני אעשה תיקונים אצל ערבים ולגבי דלק אני לא נוסע הרבה ובעבודה ישלמו לי על דלק להגיע אליהם
^הוא שלח לי לאחר מכן עוד תמונות ואני מגיע בשישי לבדוק
אני מסכים שהוא אוכל דלק ותיקונים זה בשמיים לכן אמרתי שאני אעשה תיקונים אצל ערבים ולגבי דלק אני לא נוסע הרבה ובעבודה ישלמו לי על דלק להגיע אליהם
לא חכם אבל אם אתה נעול על במוו אז תקנה מה אני אגיד לך
האמת היא שבקיה יש בדצמבר מבצעים למועדוני צרכנות כמו-הוט (מהנדסים), הסתדרות המורים וקרנות השוטרים.
יאריס 2020 יש להורי מרוצים מאוד
שואל השאלה:
מצאתי היום סיאט לאון, רכב מפחיד אבל טיפה מעל התקציב שלי, 35 אלף
מצאתי היום סיאט לאון, רכב מפחיד אבל טיפה מעל התקציב שלי, 35 אלף
תתמקח. בת דודה קנתה 2014, הוא ירד ל28 מ35
שואל השאלה:
הוא הביא לי 1000 מתחת למחירון לוי יצחק ושיפורים לרכב, הרכב במצב שמור ממש בלי שום תאונות
הוא הביא לי 1000 מתחת למחירון לוי יצחק ושיפורים לרכב, הרכב במצב שמור ממש בלי שום תאונות
אתה יכול להוריד אותו עוד. אם אתה לא יודע אז תבקש עזרה. בסוףזה שקילה שלך
יש איזושהי דרך שאנחנו תמיד משתמשים בה במשפחה כדי להוריד מחיר. אתה אומר לבן אדם את הסכום שאתה מוכן לשלם על הרכב (אבל שהמחיר עדיין יהיה הגיוני, כן?), אחר כך מישהו מהמשפחה מתקשר לבן אדם ואומר לו מחיר ממש מצחיק ולא הגיוני ומציין שעכשיו הוא בא לקנות ומביא לו את הכסף ביד. זה עושה מעין משהו פסיכולוגי אצל המוכר ואז הוא פשוט מסכים למחיר שאתה הצעת.
*מן הסתם שהמוכר צריך לא לדעת שאתה והבן אדם שמתקשר קשורים אחד לשני.
בהצלחה (:
*מן הסתם שהמוכר צריך לא לדעת שאתה והבן אדם שמתקשר קשורים אחד לשני.
בהצלחה (:
זה לא עובד על רוב האנשים