9 תשובות
היי גם אני מטר 70 וחושבת שזה מהמם!
ממש לא
גובה מושלם!
^^^^ אבל את לא בן
כן אבל הייתי יוצאת עם בת שהיא 1.70
אה לא דיברת אלי חחח
לא הלימון הכי חמוץ אה?
כע אה
אני 1.74 ואני ממש אוהבת את הגובה שלי ובנים אוהבים אותו כי מתחילים איתי המון
באותו הנושא: