13 תשובות
לא, מרגישה רע.
יאללה עכשיו רק חסר שתעשי את זה בכיתה שלי
כל הכבוד לכל מי שצם
מרגישה רגיל ומעריכה תצמי כי זה קשה ועוד רגע אני אוכלת מישו
מרגישה נחמד, ישנתי עד 4 היום :)))))) אין לימודיםם!!!!
צם ולא ממש מרגיש מדהים
לא כל כך האמת..
אני לא מרגישה צדיקה ויהודיה יותר בגלל זה כמו שאת תיארת את מרגישה, אני כן שמחה שהצלחתי לצום ואני עושה את זה.
אבל כל הכבוד לך ובהצלחהה :)
אנונימית
שואל השאלה:
לא ראיתי ששאלו, אם הייתי רואה הייתי עונה גם.
אנונימית
אבל כל הכבוד בהצלחה
האמת שלא
מרגיש רגיל
הייתי קצת מופתע ששאלו מי צם ואני היחיד שהרים את היד אבל חוץ מזה לא משהו מיוחד
כל הכבוד לך!.