6 תשובות
תלוי בבן אדם
אני 1.69 אז עדיף מישהו שהוא 1.75 ומעלה
כן
בטח שיש בנות שמעדיפות כאלו
שואל השאלה:
אין שום דבר רע אבל מסתבר שיש לעולם משהו נגד גברים נמוכים
אין שום דבר רע אבל מסתבר שיש לעולם משהו נגד גברים נמוכים
אנונימי
באותו הנושא: