5 תשובות
את פשוט לוקחת את כולן לפי הסדר ויש ארבע גלולות לבנות שהן ריקות ונמצאות שם בשביל שלא יהרס לך הסדר. בארבעת הימים האלה או קצת אחרי את אמורה לקבל את המחזור
שואל השאלה:
אבל אני כרגע לוקחת בפעם הראשונה אני צריכה לחכות לקבל מחזור ואז להתחיל לקחת או שאני פשוט יכולה להתחיל לקחת ככה?
אנונימית
אני לא ממש זוכרת כי אני איתן כבר כמה שנים אבל אני חושבת שכן, פשוט להתחיל
צריך לחכות שיתחיל המחזור ואז לקחת כדי שתיהיה לך הגנה מלאה מהריון, כל יום לוקחים.
את יכולה לקחת את הגלולות הלבנות וגם לא כי אין בהן הורמונים, זה פשוט כדי שזה ישמור לך על הסדר ולא תשכחי/תתבלבלי.
שואל השאלה:
הקטע שאני כרגע במחזור והתחלתי לקחת את יאז פלוס וזה גרם לי להקיא וחום וכל הסיפור אז ביקשתי להחליף והרופאה המליצה לי על מינס, אני צריכה לחכות עכשיו עד המחזור הבא?
אנונימית