9 תשובות
אין מועדף
פשוט אני יותר קשורה לאבןש
אבל אני אוהבת את שניהם באותה מידה
האמת שאין לי מועדף שניהם לא מתים עלי אז כן
אנונימית
אף אחד מהם
אולי אמא בקטנה
וואי, הדילוג הזה היה כואב
אמא שלי, היא בילתה איתנו יותר זמן (פיזית) לאורך כל הילדות שלנו ומנקודת מבטי היא משקיעה בנו יותר.
אבל גם עם הקשר עם אבא הוא טוב רוב הזמן...
אמא
אנונימית
אף אחד הם אוהבים את אחותי ילדת הזהב המושלמת ומזניחים את כל השאר :):
אנונימית
בכנות לא יודעת
אי אפשר להחליט נשמאמי
באמתששתיהם איך אפשר לקבוע?