4 תשובות
לכי, זה מפחיד אבל יהיה לך כיף
תלכי ותדברי איתו על זה ותעדכני אותנו
למה לא ללכתת? תקשיבי, אם לא יהיה לך טוב את תמיד יכולה לחזור הביתה (לתרץ משהו) ומה הסיכוי שלא יהיה טוב? אין לך מה להפסיד, תהני!!
תלכי בהתחלה מלחיץ ואז את תשמחי שהחלטת ללכת באמת
אנונימית
באותו הנושא: