5 תשובות
חתימות או משהו אפשר גם דרך קשרים
צריך להיות שקרן, רמאי, אדם בלי כבוד עצמי, וכסף
כסף.
לוקח כמה שנים בשביל להיות בפוליטיקה.

לא ממליץ אבל, הרוב שם מושחטים שדואגים רק לתחת שלהם.
תהיי פעילה חברתית באיזור שלך.
זה יכניס אותך לקשר עם אנשים בפוליטיקה המחוזית, ובסופו של דבר גם בפוליטיקה הארצית.