10 תשובות
מה השאלה?
תשתה מים ותנשום, תנסה להקיא אולי זה יעזור קצת
השאלה היא:איך לעזור לו
לך לרופא?
אנונימית
שואל השאלה:
האם זה משהו מסוכן או רגיל לצינון או שפעת? כי כל פעם שאני בולע רוק יש לי מין בחילה כזו
האם זה משהו מסוכן או רגיל לצינון או שפעת? כי כל פעם שאני בולע רוק יש לי מין בחילה כזו
אנונימי
לבלוע דבש או סוכרית מציצה לגרון
גם לי יש את זה,כל פעם שיש לי אני שותה מים ומנסה להירגע
יש כדורים בשם דקסמול זה לצינון זה ממש עוזר
כן זה יכול לקרות... תירק החוצה כמה פעמים, יש מצב הרוק פשוט נורא סמיך או משו, תשתה לאט מים
הרגשתי בדיוק ככה ביומיים האחרונים ( כמעט בטוחה שזאת הצטננות )
מה שעזר לי - הקאתי וכל הרוק יצא , אחכ שתיתי תה עם לימון ודבש , לקחתי דקסמול ונכנסתי לישון - קמתי כמו חדשה
וחשוב מאוד להקפיד על שתיית מים !
מה שעזר לי - הקאתי וכל הרוק יצא , אחכ שתיתי תה עם לימון ודבש , לקחתי דקסמול ונכנסתי לישון - קמתי כמו חדשה
וחשוב מאוד להקפיד על שתיית מים !
באותו הנושא: