5 תשובות
הכל טוב מתמטיקה זה קשה והכל בסדר גם אם נכשלים תמיד יש מועד ב ואם קיבלת 80 זה נחשב טוב, תמיד אפשר לשפר
אין לך מה להתבאס מזה כרגע, זה לא יעזור לך. פשוט חכי לציון בסבלנות. מי יודע, אולי תופתעי לטובה. אמנם את מודעת לכך שכבר יירדו לך 20 נקודות, אבל מי הבטיח שטעית בשאלות אחרות? וגם 80 זה ציון לא רע בכלל, במיוחד אם בעבר היית מוציאה נכשל במבחנים. זה שיפור יפה מאוד. כמובן, אי אפשר להשתפר לקרוב ל- 100 מנכשל תוך מבחן אחד, זה תהליך שהוא הדרגתי, כל מבחן משתפרים קצת. בכל מקרה, להמשיך להיתקע על המבחן הזה לא יעזור, תלמדי ותשקיעי יותר לקראת המבחנים הבאים, ובסוף עם מספיק התמדה ונחישות תוכלי לעמוד במטרות שלך. בהצלחה
שואל השאלה:
הלוואי שאקבל שמונים פשוט רוב הסיכוים יש לי הרגשה שזה יהיה מתחת ל70
הלוואי שאקבל שמונים פשוט רוב הסיכוים יש לי הרגשה שזה יהיה מתחת ל70
אנונימית
קודם כל תתגאי בעצמך שישבת והשקעת - בלי קשר לכמה תקבלי.
עכשיו תראי, לאכול סרטים על כמה הורידו לך ואיפה טעית זה רק ילחיץ ויבאס אותך. תחכי לחלוקת המבחנים, תראי איפה טעית ומכאן אפשר רק ללמוד לפעם הבאה - בין אם זה לחץ, מיהרת, לא שמת לב לדברים קטנים כמו אלגברה...
לפעמים באמת אנחנו מתקשים או הציונים שלנו לא משקפים את היכולות שלנו או לא מותאמים להרגשה שהייתה לנו, אבל זה בסדר, קורה שיש נפילות.
אני מבינה שזו לא פעם ראשונה שלא הולך לך - תחשבי עם עצמך אולי משהו שאת עושה לא נכון - אולי חסר לך בסיס ואת צריכה קודם לעבור עליו, אולי שיטת הלימוד שלך לא נכונה - אולי יש פה יותר שינון מאשר הבנה, אולי את צריכה יותר זמן תרגול, למצוא מוטיבציה וגישה טובה, להיעזר בסרטונים או מוזיקה... את תמיד יכולה גם להיעזר במורה ולקבוע פרטני - כשזה אחד על אחד יש יותר מענה ויחס לקשיים שלך
עכשיו תראי, לאכול סרטים על כמה הורידו לך ואיפה טעית זה רק ילחיץ ויבאס אותך. תחכי לחלוקת המבחנים, תראי איפה טעית ומכאן אפשר רק ללמוד לפעם הבאה - בין אם זה לחץ, מיהרת, לא שמת לב לדברים קטנים כמו אלגברה...
לפעמים באמת אנחנו מתקשים או הציונים שלנו לא משקפים את היכולות שלנו או לא מותאמים להרגשה שהייתה לנו, אבל זה בסדר, קורה שיש נפילות.
אני מבינה שזו לא פעם ראשונה שלא הולך לך - תחשבי עם עצמך אולי משהו שאת עושה לא נכון - אולי חסר לך בסיס ואת צריכה קודם לעבור עליו, אולי שיטת הלימוד שלך לא נכונה - אולי יש פה יותר שינון מאשר הבנה, אולי את צריכה יותר זמן תרגול, למצוא מוטיבציה וגישה טובה, להיעזר בסרטונים או מוזיקה... את תמיד יכולה גם להיעזר במורה ולקבוע פרטני - כשזה אחד על אחד יש יותר מענה ויחס לקשיים שלך
ואי גם לי מה הקטע
באותו הנושא: