26 תשובות
מחזקת
בתכלס זה כולנו ככה לגבי הזמר שאנחנו אוהבים
כי זה ליטרלי נכון
אנונימית
^^מה שהוא אמר
למה להכליל
אני לא חושבת כלום ולא אמרתי כלום כל אחד שישמע מה שבא לו תעזבי אותי
אני לא חושבת כלום ולא אמרתי כלום כל אחד שישמע מה שבא לו תעזבי אותי
שואל השאלה:
אני לא ככה
אני לא ככה
אנונימית
ככה כל מי ששומע רוק לא אכפת לי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מי ששומע פינק פלויד זה הכי מוקצן אצלם. כאילו זאת להקה כזאת איכותית עם מסרים כאלה עמוקים ושירים מרדימים..
אבל מי ששומע פינק פלויד זה הכי מוקצן אצלם. כאילו זאת להקה כזאת איכותית עם מסרים כאלה עמוקים ושירים מרדימים..
אנונימית
כי אנחנו מאגניבים, סתם זה פשוט אנשים ספציפים שחושבים שהם טובים יותר ממך כי הם כאלה שונים ומיוחדים
לדעתך היא משעממת, לדעתי היא הדבר הכי טוב בעולם.
תראי, פינק פלויד לא היו סתם להקה, פינק פלויד היא אחת הלהקות הכי גדולות שהיו ושיהיו.
כבר בתחילת הקריירה שלה, היא תרמה להתפתחותו של הרוק הפסיכדלי (הודות לסיד בארט, גאון מוזיקלי), ולאחר עזיבתו הפינק פלויד המשיכו להתפתח לכיוונים יותר פרוגרסיביים.
הם תמיד תמיד חידשו, הליריקה של השירים שלהם לעולם לא הייתה סתמית (כמו רוב שירי הפופ של היום) - היא הייתה עמוקה ואף פילוסופית. כל כך הרבה אלבומים מעולים:
the dark side of the moon - אחד האלבומים הכי משפיעים במוזיקה. פשוט יצירת מופת מכל בחינה. הליריקה של האלבום, המקוריות, העטיפה, האפקטים, הרגש.. והוא לא היחיד, אלבומים כמו animals (שהושפע מאוד מספרו המופתי של אורוול, חוות החיות), wish you were here, the wall (כבר הכול נאמר עליו.. אין לי מה להוסיף).
את יכולה לא לאהוב אותם, זה בסדר, אבל את לא יכולה להגיד שהם משעממים.
או כמו שאני נוהג להגיד:
יש מוזיקה, ויש פינק פלויד.
תראי, פינק פלויד לא היו סתם להקה, פינק פלויד היא אחת הלהקות הכי גדולות שהיו ושיהיו.
כבר בתחילת הקריירה שלה, היא תרמה להתפתחותו של הרוק הפסיכדלי (הודות לסיד בארט, גאון מוזיקלי), ולאחר עזיבתו הפינק פלויד המשיכו להתפתח לכיוונים יותר פרוגרסיביים.
הם תמיד תמיד חידשו, הליריקה של השירים שלהם לעולם לא הייתה סתמית (כמו רוב שירי הפופ של היום) - היא הייתה עמוקה ואף פילוסופית. כל כך הרבה אלבומים מעולים:
the dark side of the moon - אחד האלבומים הכי משפיעים במוזיקה. פשוט יצירת מופת מכל בחינה. הליריקה של האלבום, המקוריות, העטיפה, האפקטים, הרגש.. והוא לא היחיד, אלבומים כמו animals (שהושפע מאוד מספרו המופתי של אורוול, חוות החיות), wish you were here, the wall (כבר הכול נאמר עליו.. אין לי מה להוסיף).
את יכולה לא לאהוב אותם, זה בסדר, אבל את לא יכולה להגיד שהם משעממים.
או כמו שאני נוהג להגיד:
יש מוזיקה, ויש פינק פלויד.
מה שהוא אמר רק פחות מתנשא
אני אישית סבבה עם פינק פלויד לא יותר מזה אבל קח בחשבון המון אנשים שזה פחות מתאים להם אני למשל פחות אוהבת לשמוע כי הקול של אחד הזמרים שם עושה לי צמרמורות ואני לא מתחברת אליו. בכללי פינק פלויד זה משהו שלא כולם אוהבים
אני אישית סבבה עם פינק פלויד לא יותר מזה אבל קח בחשבון המון אנשים שזה פחות מתאים להם אני למשל פחות אוהבת לשמוע כי הקול של אחד הזמרים שם עושה לי צמרמורות ואני לא מתחברת אליו. בכללי פינק פלויד זה משהו שלא כולם אוהבים
שואל השאלה:
איזו תשובה מתנשאת חח
יש מוזיקה ויש פינק פלויד ולדעתי הם משעמים.
איזו תשובה מתנשאת חח
יש מוזיקה ויש פינק פלויד ולדעתי הם משעמים.
אנונימית
^ לא התנשאתי.. אמרתי את דעתי
אחלה מוזיקה בלי קשר רוק ומטאל זה הכי טוב
זה שאת לא אוהבת אותם לא אומר שזה לא בסדר שאחרים אוהבים אותם. והם לא מתנשאים, זאת פשוט הלהקה האהובה עליהם והם מתלהבים. גם אני ככה עם הזמרים האהובים עליי
אוי נו באמת פינק פלויד שינו את המוזיקה לנצח והם לא משעממים עובדה שעם מגהד'ת הצלחתי להירדם ואיתם לא חח
סתם נו אבל איזו שאלה מטומטמת
חמש להקות שינו את המוזיקה לנצח כמו שאף אחד אחר לא שינה
הביטלס, קווין,הרולינג סטונז,נירוונה,ופינק פלויד
תחשבי מה שבא לך אחותי מרוב שאומרים שמעריצי רוק מתנשאים כבר כל השאר יוצאים מתנשאים
סתם נו אבל איזו שאלה מטומטמת
חמש להקות שינו את המוזיקה לנצח כמו שאף אחד אחר לא שינה
הביטלס, קווין,הרולינג סטונז,נירוונה,ופינק פלויד
תחשבי מה שבא לך אחותי מרוב שאומרים שמעריצי רוק מתנשאים כבר כל השאר יוצאים מתנשאים
שואל השאלה:
רק מעריצים של פינק פלויד מתנשאים וזה בגלל כל הקטע של "המוזיקה האמיתית".. ומשפטים כמו "יש מוזיקה ויש פינק פלויד.." מי ישמע חחח ואו
רק מעריצים של פינק פלויד מתנשאים וזה בגלל כל הקטע של "המוזיקה האמיתית".. ומשפטים כמו "יש מוזיקה ויש פינק פלויד.." מי ישמע חחח ואו
אנונימית
^ מה הבעיה במשפט הזה? הוא פשוט מדגיש את הערכתי לפינק פלויד.
^^מה עם לד זפלין? בכל זאת הם המציאו את המטאל.
^^מה עם לד זפלין? בכל זאת הם המציאו את המטאל.
צודק שחכתי אותם לרגע^
ובואי אחותי פינק פלויד שינו את העולם עם המוזיקה שלהם. מי העיז לפני לעשות שיר של חצי שעה?! או חס וחלילה למחות על מערכת החינוך?! מאז פינק פלויד עולם המוזיקה נראה אחרת.
זהו
ואגב
מעניין לי את התחת אם את חושבת שאנחנו מתנשאים או לא
(ואני לא מעריצת פינק פלויד אני רק אומרת עובדות)
ובואי אחותי פינק פלויד שינו את העולם עם המוזיקה שלהם. מי העיז לפני לעשות שיר של חצי שעה?! או חס וחלילה למחות על מערכת החינוך?! מאז פינק פלויד עולם המוזיקה נראה אחרת.
זהו
ואגב
מעניין לי את התחת אם את חושבת שאנחנו מתנשאים או לא
(ואני לא מעריצת פינק פלויד אני רק אומרת עובדות)
כי זה פורץ דרך ואף אחד לא עשה את זה לפני
וכן גם לי אין סבלנות לשמוע שיר באורך חצי שעה אבל זה אשכרה פורץ דרך
ואף אחד לא מחה על מערכת החינוך בצורה כזאת לפניהם הם העלו את המודעות לסבל של הילדים בבתי הספר
בקיצור אחותי תחשבי מה שבא לך מעניין לי את התחת מה את חושבת עליי ועל חברי לילה טוב
ואגב אפשר לשאול שאלה קטנה, את מי את מעריצה/מאוד אוהבת?
וכן גם לי אין סבלנות לשמוע שיר באורך חצי שעה אבל זה אשכרה פורץ דרך
ואף אחד לא מחה על מערכת החינוך בצורה כזאת לפניהם הם העלו את המודעות לסבל של הילדים בבתי הספר
בקיצור אחותי תחשבי מה שבא לך מעניין לי את התחת מה את חושבת עליי ועל חברי לילה טוב
ואגב אפשר לשאול שאלה קטנה, את מי את מעריצה/מאוד אוהבת?
שואל השאלה:
אני שונאת מוזיקה
אני שונאת מוזיקה
אנונימית
מה- אני- הכל מובן לחלוטין עכשיו
אוקיי אז עכשיו הכל מובן
בטח גם מעריצי קווין, ביטלס וקייפופ גם מתנשאים
בטח גם מעריצי קווין, ביטלס וקייפופ גם מתנשאים
צ'יל זה כל אחד והטעם שלו
שואל השאלה:
נו באמת
זה שהם מחו על מערכת החינוך זה לא קשור
והשירים של החצי שעה זה הדבר הכי גרוע שיש מה אתם מציינים את זה כאילו זה טוב
נו באמת
זה שהם מחו על מערכת החינוך זה לא קשור
והשירים של החצי שעה זה הדבר הכי גרוע שיש מה אתם מציינים את זה כאילו זה טוב
אנונימית
לד זפלין הם לא מטאל ולא המציאו תמטאל בלאק סבאת' הם אלה שהשפיעו הכי הרבה על הבי מטאל
באותו הנושא: