5 תשובות
https://linksharing.samsungcloud.com/65zykdz9k3c1 תיכנס זה תמונה
a- מקדם של x^2
b- מקדם של x
c- איבר חופשי
אני בן 13.5 וחצי אבל יודע את זה כי אני בבר אילן אז זה אמור להיות נכון כי זה מהספר כל צה שאני אומר לך
אוקיי אז ככה יש מקדמים לx בריבוע ל x ויש מספר חופשי
ולפי אותו הסדר הם מצויינים כ a b c
ואז את לוקחת את הנוסחת שורשים ומציבה שם
לרוב יצאו 2 פתרונות
להציב את a b c ולפתור את המשוואה
זה פשוט שיש את הנוסחה הריבועית ויש לך את התרגיל שזה איקס בריבוע פלוס מינוס מספר כלשהו כפול איקס ופלוס מינוס מספר. עכשיו לפי הנוסחה יש לך a,b,c . הa, זה המקדם של האיקס בריבוע, כלומר המספר שבא לפני הx בריבוע.
b זה המקדם של x.
c זה המספר בסוף התרגיל. מציבים בנוסחה וזהו