5 תשובות
שואל השאלה:
קצת אירכתי אותו
אנונימי
לא ממש הסגנון שלי, אבל בטוח שאם הייתי אוהב מוזיקה כזאת הייתי מצ על הפלייליסט.
טעם מדהים
הוא יחסית קצר
הוא ממש קצר ואני לא מכירה שום שיר חוץ מהאחרון