21 תשובות
לא
זה בסדר אבא שלי נתן לאחים שלי 18 אלף
אנונימית
^ את זה לא היא
בכלל לא, אחותי הפוסטמה לדוגמא מבקשת לייזר ב3000 שקל וזה רק מאימא שלי
את בסדר.
אני אישית חושבת שזה מוגזם טיפה..
המשפחה שלי במצב ממש טוב אבל בכל זאת אני מקבלת רק 200 שקל מההורים שלי בכל יום הולדת ואני לגמרי סבבה עם זה.
זה כמובן תלוי בך ובמשפחה שלך.
אנונימית
לא נראלי הרבה
ברור שכל אחד הוא אחר ולכל אחד יש מצב כלכלי אחר. אבל אני חושבת שבתאכלס אף אחד לא יכול לענות על השאלה הזאת מבלי להכיר אותה ואת המצב של המשפחה שלה.
רק נתנתי דוגמא מהחיים שלי. שואלת השאלה, את מכירה את המשפחה שלך ואת יודעת אם לפי המצב הכלכלי של ההורים שלך זה מתאפשר ולגיטימי או לא
אנונימית
נתת דוגמא מחיים של ילדים מפונקים
אגב מה המספר שלך
אנונימי
הבנים פה נדירים אני נחנקת
חחח סתם סתם.. אבל באמת מה הקשר 18,000 ..
אנונימי
אם אני אומרת שאבא שלי נתן לאחים שלי 18 אלף זה לא בסדר אבל אם מישהי אחרת אומרת שנתנו לה 200 שקל זה בסדר? זה צבוע וצר עין
אנונימית
18 אלף לגיל 18 מה מה הקשר
אנונימית
חחח תעבדי על המודעות שלך נשמה אין קשר לצרות עין.
אנונימי
יש קשר שאתה נכנס לכיס של אנשים ומקנא
אנונימית
ממש לא שתמיד יהיה לכם אמן ,
פשוט זה לא קשור לשאלה
וכשאנשים אחרים אומרים כמה הביאו להם זה קשור לשאלה?
אנונימית
תיסבכת אותי
למה כשהיית בת שנה קיבלת אלף שקל?
את סתומה בטירוף סלחי לי אבל כן מה זה מה מה הקשר
סתם טרולית
נראלי
לא. בכל יומהולדת מקבלים מתנה רגילה פשוט ספציפית ביום הולדת 18 מקבלים 18 אלף. מה יש פה לא להבין תיהיו בריאים.
אומרת תודה כל יום על מה שיש לי ואנשים קנאים יכולים לקפוץ
אנונימית