7 תשובות
עדיף שבוע הבא כי את רק מתחילה
כן
ככה גם תנסי לנהוג בגשם
שואל השאלה:
אני בשיעור 20 לא מתחילה
אנונימית
תקבעי זה אותו דבר רק עם ווישרים וגם יכין אותך לחיים לסיטואציה שבה תנהגי בגשם
כן למה לא?,מתישהו בחיים שלך תצטרכי לנהוג בגשם אז מה אכפת לך לחוות את זה קצת עם השגחה של מישהו מוסמך?
ומה תעשי כשיהיה לך רישיון ויהיה גשם?
אני רציתי לקבוע שיעור נהיגה בגשם ופשוט לא יצא לי
כן תקבעי עדיף שתלמדי לנהוג בגשם
אני לא עשיתי בכלל שיעורים בגשם כשלמדתי נהיגה ואחר כך הייתי צריכה ללמוד את זה כשכבר היה לי רישיון, אז עדיף שתלמדי את זה ממישהו מוסמך כדי שתדעי