9 תשובות
יכול להיות שהם נכנסו להריון בטעות,
יכול להיות גם שלהורים יש בעיות כמו אוטיזם וכאלה
ויכול להיות שהם מוציאים את הכעס על עצמם על הילד
ויש כאלה סתם מטומטמים
כי זה קל להביא ילדים ואותם אנשים שמתעללים בהם אחר כך חשיבה זה לא הצד החזק שלהם
שואל השאלה:
^^^^^^^ קקטוס מרקד
התכוונתי לאלה ש*בוחרים* להביא ילדים.
ואוטיזם זה לא סיבה להתעללות. אין שום סיבה מוצדקת להתעללות בילד.
אנונימית
ועוד משהו אני מוסיפה, חלק מאותם אנשים הם סדיסטים, נהנים מלפגוע בהם
אני ממש לא כזאת למזלי הרב אבל אולי אלה הורים שלא מודעים לכך שפוגעים או חושבים שזה חינוך טוב או לא מכירים משהו אחר כי הם בעצמם חונכו ככה לא חסר להורה סיבות ללמה הוא הורה רע אני רוצה להאמין בתור אמא שאין להם כוונה או מודעות ושהם בעצמם אנשים דיי מסכנים שלא מודעים לכך שהם צריכים עזרה.. מקווה שיש מי שסובב אותם ועוזר להם לקבל עזרה או טיפול.
מה הקשר אוטיזם להתעללות? אוטיסים לא פוגעים בזבוב!
וקל להיכנס להריון מספיק לא להשתמש באמצעי מניעה... ולצערי יש אנשים שלא יודעים לשלוט בעצבים שלהם ומוציאים הכל על הילד שלהם כי הוא חסר אונים ותמים