9 תשובות
היו שולחים אותי לפסיכיאטר
היה בי רצון קיומי להתאבד
נשארת רק עם אנשים שאני סומכת עליהם במאה אחוז ולא אכפת לי שיודעים הכל
ובטח הייתי מדברת הרבה יותר על הדברים שמעסיקים אותי כי אני שומרת הרוב לעצמי
ובטח הייתי מדברת הרבה יותר על הדברים שמעסיקים אותי כי אני שומרת הרוב לעצמי
שואל השאלה:
למה שתדברי
הם גם ככה יודעים
למה שתדברי
הם גם ככה יודעים
אנונימי
היו שולחים אותי לבית משוגעים וחושבים שאני פסיכופטית
כי הם היו שואלים אותי על זה ומתעניינים אז הייתי יותר פתוחה ואם הייתי במצב רוח רע נגיד הם היו יודעים והיו מנסים לעזור
הייתי מתבודד מאנשים שאני לא אוהב.
נשאר רק עם מי שכיף לי איתו ולא אכפת לי שהוא ידע.
נשאר רק עם מי שכיף לי איתו ולא אכפת לי שהוא ידע.
טוב אני אפרט
כל ה"חברות" שלי באמת היו עושות עליי חרם ולא אחד שקט:) היו מגלות כמה אני שונאת אותן לול
היו יודעים שיש לי קראש (כולל הקראש שלי וזה היה מפדח) וגם כולל ילדה שאני בטוחה ב99 אחוז שמאוהבת בו
היו יודעים שאני ממש לא טובה במתמטיקה (מתמטיקה זה השטן)
כל ה"חברות" שלי באמת היו עושות עליי חרם ולא אחד שקט:) היו מגלות כמה אני שונאת אותן לול
היו יודעים שיש לי קראש (כולל הקראש שלי וזה היה מפדח) וגם כולל ילדה שאני בטוחה ב99 אחוז שמאוהבת בו
היו יודעים שאני ממש לא טובה במתמטיקה (מתמטיקה זה השטן)
אנונימית
הייתי עובר ליער או שהיו הורגים אותי
באותו הנושא: