10 תשובות
למה עצובה מה קרה?
להבין שהוא סתם ילד מהכיתה שלך ושלא מגיע לו שתבכי בגללו
שואל השאלה:
^^ אמר לי משהו על הגוף שלי לפני בערך שבוע ואני מאז כל שניה בוכה
^^ אמר לי משהו על הגוף שלי לפני בערך שבוע ואני מאז כל שניה בוכה
אנונימית
זה לא אמור לעבוד ככה! תתחילי לסנן תגובות אם הוא פגע בך כל כך זה מראה כמה הוא אפס וכמה את צריכה למחוק אותו מהראש שלך ולא להתייחס למה שהוא אומר
שואל השאלה:
הוא ליטרלי עושה את זה כבר באופן קבוע, נהיה לי חרדה ממצלמות בגלל זה.
הגעתי למצב שבגלל תמונה אחת אני רעדתי בכיתה ולא הפסקתי לבכות וממש נכנסתי לסוג של התקף חרדה
הוא ליטרלי עושה את זה כבר באופן קבוע, נהיה לי חרדה ממצלמות בגלל זה.
הגעתי למצב שבגלל תמונה אחת אני רעדתי בכיתה ולא הפסקתי לבכות וממש נכנסתי לסוג של התקף חרדה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ מזמן אני מסננת, אבל אני נפגעת מדי.
בערך לפני שבועיים הוא אמר לי משהו זוזי יבטטה ומאז כאילו ממש קשה לי.
אם לדוגמא אני אוכלת משהו ואז אני נזכרת בזה כבר אין לי תיאבון, ואני מפסיקה לאכול.
לפרוטוקול הוא יושב מאחוריי, אני לא אקלל אבל אם יכלתי הייתי עושה את זה
^^^ מזמן אני מסננת, אבל אני נפגעת מדי.
בערך לפני שבועיים הוא אמר לי משהו זוזי יבטטה ומאז כאילו ממש קשה לי.
אם לדוגמא אני אוכלת משהו ואז אני נזכרת בזה כבר אין לי תיאבון, ואני מפסיקה לאכול.
לפרוטוקול הוא יושב מאחוריי, אני לא אקלל אבל אם יכלתי הייתי עושה את זה
אנונימית
שאני יבין הוא מצלם אותך ואז מפרסם את זה?
שואל השאלה:
^^ לאלאלא לא הבנת.
יש לנו משהו בקולנוע משהו שאני שונאת ואין לי כוח.
קיצר אין לי ביטחון בשיט זה מקצוע העשרה שלא אני בחרתי.
בקיצור הקבוצה שלי אמרה לנו שאנחנו צריכים לעשות תמונה משותפת ואמרתי שאני הולכת לשתות כביכול אבל עליתי לכיתה וניסיתי לרשום את זה בסטיפס.
לרוע מזלי ילדים מהכיתה שלי הגיעו, אבל היה לי סוג של התקף חרדה רציני
^^ לאלאלא לא הבנת.
יש לנו משהו בקולנוע משהו שאני שונאת ואין לי כוח.
קיצר אין לי ביטחון בשיט זה מקצוע העשרה שלא אני בחרתי.
בקיצור הקבוצה שלי אמרה לנו שאנחנו צריכים לעשות תמונה משותפת ואמרתי שאני הולכת לשתות כביכול אבל עליתי לכיתה וניסיתי לרשום את זה בסטיפס.
לרוע מזלי ילדים מהכיתה שלי הגיעו, אבל היה לי סוג של התקף חרדה רציני
אנונימית
תזכרי שהכל עובר
זה רק עניין של זמן ולאף החיים תותים כל הזמן, לכל אחד יש זמן קשה אבל הכל יעבור
זה רק עניין של זמן ולאף החיים תותים כל הזמן, לכל אחד יש זמן קשה אבל הכל יעבור
אני בטוח שאת מושלמת ואת לא צריכה להקשיב לאף אחד
באותו הנושא: