2 תשובות
שאלות על החומר
אני ברוב המבחנים שלי עושה לי כרטיסיות וכותבת בכל אחת כל נושא או מושג ובוחנת את עצמי מה אני זוכרת זה אחלה שיטה
באותו הנושא: