12 תשובות
אישית לא טעים לי
כןכןכן
חולה על זה
לא.
פחות לטעמי, אבל חייבת לציין שכל פעם שאני רואה אותם הצבע ממש מושך את העין לול
מעולם לא טעמתי האמת.
זה לא טעים ולא מגעיל
אבל אני אוכלת אותם רק בגלל איך שהם נראים
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני תאמת,
יש לזה קצת טעם של מגבונים אחרי 3. אך הצבע מפתה אני לא יכולה להתאפק..
לא ממש
אנונימית
חחח עוגיות אוריאו יותר טעימות לא?
למרות שמקרונים יכולים להיות בכל מיני טעמים כמו פיסטוק ופטל ....
אבל למה הם כל כך יקרים עוגייה קטנה כזאת עולה 5 שקל בכל מקום
אנונימית
כןן ואןוו