10 תשובות
להרגיע את עצמך
שואל השאלה:
אבל איך ?
בואי לפרטי
היי, אני לא יודע אם הטיפול הזה שאת מדברת עליו באמת יעזור לך ואל תתפסי אותי כאן במילה כי זה לא העיסוק של
מה שאני כן יכול להמליץ לך עליו זה לנסות לעשות את הדברים הקטנים והלא מסובכים יותר מדי בשביל להיות יותר רגועה כמו ללכת החוצה לקנות גלידה או לעשות מדיטציה או לצאת החוצה לטייל בפארק וכו
את יכולה גם לעשות דברים מרגיעים בתוך הבית כמו לצייר, לנגן, לראות סרט וכו
יש אינספור מחוות קטנות שאת יכולה לנצור לעצמך כל יום ואל תשכחי את זה
ותרגישי טוב
היי,בתור אחת שמתמודדת עם דיכאון וטראומה,גם לי המליצו על הקסדה הזאת.
אני לא יודעת לגבי זה,כי עוד לא ניסיתי,אבל מה שכן,תהיי חזקה!!
ולא הבנתי,את אמורה ממש להיות האשפוז פסיכיאטרי מלא? או רק כדי לקבל את הטיפול עם הקסדה?
בכל מקרה,תהיי חזקה ואת עוד תצליחי להשתקם מזה בעז"ה
זאת תהיה הנקמה שלך.
שלא משנה כמה עברת וכמה קשה,בסוף קמת ונלחמת כמו לביאה
ולא כדי להוכיח רק לאחרים,אלא לעצמך,שאת מסוגלת ואת חזקה!!
היי, אין לי רקע אט ניסיון במה שאת עוברת, אבל לא רק תרופות וטיפולים עוזרים, את צריכה לשנות הרגלי חשיבה והתנהגות :)
תנסי לצאת מהבית מדי פעם ( לבד או עם חברים ) לעסוק יותר בדברים מרגיעים שאת אוהבת...
ממה יש לך טראומה?
שואל השאלה:
יש פוסט טראומה מהתעללות עברתי בבית ספר פדופיליה
כן אני צריכה להיתאשפז
כן יש לי אבחנה דיכאון
תזכרי שהכל יהיה בסדר והטיפול נועד כדי לעזור לך לא לפגוע בך בהתחלה תמיד זה מפחיד אבל בסוף הכל יהיה בסדר ואת יכולה לבנתיים להיפגש עם חברים או להתעסק בדברים שמעניינים אותך כדי לא לחשוב על זה
היי,
אני קורא את שאלתך המדאיגה שכתבת ולא יכול שלא להגיב.. אני שומע אולי את תחושת הייאוש, אולי גם את הלחץ שעולה ממך לאור החרדה שהגיעה.. אני רואה שהוספת בתגובות שעברת מקרה של פדופיליה.. אני יכול לתאר לעצמי כמה כוחות נדרשים ממך וכמה זה מטלטל להיזכר בזיכרון הכואב בכל פעם.. יכול להיות שזה מכביד על חיי היום-יום שלך.. אני שומע את הכמיהה שלך לשפר את התחושות שלך ואת תקופת בית הספר ששיתפת שגם הייתה לא פשוטה עבורך ואיזה חלק עצום יש לתקופה הזו לאדם שאת היום..

יקרה, חשוב לי שלא תישארי עם ההרגשה הזו לבד.. לכן, יכול להיות ששיתוף בן משפחה או חבר קרוב יוכל להקל רק מעצם השיתוף..
בנוסף, אם תרצי- אני מתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), וחשבתי להזמין אותך לצ'אט אנונימי בו תוכלי לשוחח עם אחד מהמתנדבים שלו בסביבה בטוחה וללא שיפוטיות כלל.. תוכלי לפרוק את שעל ליבך, ונוכל לשמש כאוזן קשבת עם כל מה שתבחרי להביא.. נוכל לחשוב יחד על הצעדים הבאים..
מוזמנת מתי שאת מרגישה שאת צריכה, צירפתי את הלינק כאן בתגובה.
שלך,
מתנדב סה"ר