8 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני חייבת יש לי שעתיים מתמ ושעתיים אנגלית
אנונימית
אם זה קיצוני בעיר שלך, אל תלכי. זה באמת מוגזם מאוד ללכת לבית הספר במצב כזה.

אני אישית הולכת כי אני גרה בעיר שזה לא ממש רציני.

בנוסף, תלחצי על המורים להעביר את הלימודים לזום היום, תשלחי בקבוצה הודעה על זה אני בטוחה שעוד תלמידים יסכימו ויחזק אותך. כי זה באמת לא אנושי ללכת במצב כזה לביהס. ואם כבר אנחנו בתקופה שאנחנו כבר רגילים לזום, למה לא להשתמש בזה בימים כאלו?
אל תלכי אם זה ככה
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימית
אל תלכי יהיה סופה ענקית
שואל השאלה:
מה חולה ? לא עוד הפעםם רק הבראתיי
אנונימית
שואל השאלה:
אהיה ? הסופה התחילה ממזמן.
אתם הולכים ?
אנונימית
אני אישית הולכת, יותר נכון נוסעת לשם. אבל אני גם לא נמצאת בעיר שהמצב קיצוני בו...