התחברות הרשמה

כדאי לי ללכת לבית ספר? לפירוט כנסו לשאלה-

אני גרתי חצי שנה בפורטוגל ועכשיו חזרתי רק לכמה חודשים לארץ. אני רוצה להיות בבית הספר בכמה חודשים האלה ואמרו שאני יכולה לבוא היום אבל אני ממש לא מאורגנת על זה, אין לי ספרים, אין לי מחברות וקר ממש. כדאי לי ללכת היום? או היום לא ללכת ולקחת את היום בשביל אירגונים ורק מחר ללכת? רק אומרת שלא הלכתי לבית הספר כבר שבועיים וחצי, כי רציתי שיהיה לי קצת זמן בישראל בלי בית ספר. תודה לעונים
20 בדצמבר 2021, 08:13
עצותמה לעשות    
3 תשובות
תלכי מחר
a
anonymous_____
אל תלכי היום, בטח לא בשעה כזו כבר... תתארגני בנחת לקראת הימים הבאים.
L
Leviker
תלכי , קחי את היום בתור חוויה ובתור יום כזה להתאקלמות
Cont;nue
באותו הנושא:
כדאי לי ללכת לפסיכולוג? כנסו לפירוט
אני מרגיש שאני רוצה ללבוש חיתול כל יום, אבל אני לא יודע אם כדאי - כנסו לפירוט
מחר יש לי ספורט ואני בבית ספר חדש כנסו לפירוט
כדאי לי לזרום ולהתנשק איתו? (כנסו לפירוט)
כדאי לי ללכת לבית ספר היום? (כנסו)
מי שראה בית הנייר כנסו לפירוט
יש לי כל מה שרציתי, המון חברים, אני מאושרת, ציונים טובים בבית הספר, כנסו לפירוט
מה כדאי לעשות? (כנסו לפירוט)
ידיד שלי בבית חולים כי נפל עליו ארון מעבדה (אולי שמעתם עליו ) כנסו לפירוט
לבוא היום לבית ספר? כנסו לפירוט...
מה כדאי לי לעשות ביום הולדת? כנסו לפירוט