65 תשובות
משפט מטומטם,זה פשוט שככה הן אוהבות את הלבוש שלהן.
אפשר גם לומר הפוך. אשה שמתלבשת חשוף מבליטה את הגוף שלה כי אין לה ביטחון במה שהיא, אז ליחצן את הגף זה פיתרון.
לא בהכרח..,לצד זה גם מי שמתלבשת חשוף לא מעיד עלייה כבעלת ביטחון..
באותה מידה!
אין קשר הין בטחון עצמי ללבוש
יש בנות שלובשות חשוף ויש להן בטחון
יש בנות שלובשות חשוף ואין להן
יש בנות שלובשות צנוע ויש להן הטחון
יש בנות שלובשות צנוע ואין להן

אישי - כל מקרה לגופו
ממש לא נכון
לא בהכרח למרות שבהרבה מקרים זה ככה , הרבה נשים מלאות מפחדות לחשוף את הגוף שלהן כי הן לא אוהבות את הגוף שלהן ושונאות אותו ומרגישות רע איתו אז , בכל מקרה אישה שאוהבת את הגוף שלה לא מסתירה אותו בגדול
אני מכירה הרבה נשים מלאות שחושפות
גם נשים שאני לא מכירה אני רואה הרבה
שהם מלאות וחושפות
אבל תפרידו בין חסרת הטחון לשמנה
יש שמנות שאוהבות את עצמן מאוד
כאילו זה לא קשור לאיך היא נראת
חוסר בטחון עצמי זה לא משהו שרואים לפי מידה
רואים לפי שפת גוף לפעמים בשפת גוף ממש סגורה ולפעמים מאוד מוחצנת
שואל השאלה:
^או שסתם בא לה להיות צנועה
אנונימי
יש סיבה שיבוא לה להיות צנועה " אהבה לגוף שלה " לא אחת מהם
שואל השאלה:
^אבל זה לא בהכרח שנאת הגוף שלה
אנונימי
בעיקרון זה מה שמוביל בסופו של דבר שעושים דמוניזציה לגוף האישה , אהבה לא יוצאת מזה רק דברים שליליים , בכל מקרה לא נכנסת לויכוח של דת ההשקפה שלי בפוסט היא ברורה , יום טוב
anne את טועה
הי אוהבת את הגוף שלי מאוד
ואני מתלבשת צנוע
איך זה קשור בכלל אחד לשני אני לא מבינה
אני לא , נשים שאוהבות את הגוף שלהן מתגאות בו לא מחביאות אותו ומתביישת בו
מי קבע ? מי קבע? מי קבע?
שאם אני מתלבשת צנוע אני לא אוהבת את הגוף שלי ?
רק בגלל שאני אוהבת את הגוף שלי לא אומר שאני צריכה להוציא לאנשים את העיניים
וכל אחת פה הייתה רוצה גוף כמו שלי ולאהוב את עצמה כמוני סבבה ? בלי להשוויץ
אני מתאמנת ושומרת על עצמי והכל
אבל כשאת אוהבת משהו לא צריך להחצין לעל העולם
אולי יש בחוץ מישהי שלא אוהבת את עצמה כמוני והיא תראה אותי וזה יגרום לה להרגיש פחות אז גרמתי לה להרגיש רע
או אישה שהיא כבר לא צעירה והולכת עם בעיה ברחוב והוא יראה אותי או אותך ולא יוריד את העיניים
מסכנה האישה הזאת זה מצער אותה
הצניעות היא גם בין אדם לחברו
זה יכול להרוס בתים להחריב בתים כשבחורה הולכת לא בצניעות
לפרק משפחות פשוט
ואני אוהבת את הגוף שלי אבל מה לעשות אני גם אוהבת את עם ישראל ואני לא אפרק משפחות
אני אשמור את היופי שלי לעצמי ולבעלי בעזרת השם וזהו
למה צריך לפגוע באנשים ?
אל תשכחי שהעולם עגול כן?
גרמת לגבר נשוי לחשוב עליך במקום על אשתו
לא רחוק היום שבעלך יחשוב על מישהי שהיא לא אשתו

ואם היית מכירה אוצי היית יודעת שאני הכי לא בו אדם של הפחדות וכאלה אני לא קיצונית
בכלל בכלל לא
אבל מציגים פה את הנושא של הצניעות כאילו הוא נועד לדכא נשים המקום להסביר שתרבות המערב מחפיצה נשים עם כל הבגדים החשופים האלה שכבר לא נשאר מה להראות איתם

לא חכמה רק לחזור על מה שאנשים אחרים אומרים הטלוויזיה להפעיל ראש ולחשוב אם הם צודקים זה חלק לא פחות חשוב כדי ללמוד את הדברים האלה
נטלי לא אמרתי שאין ולהפך אני מעודדת שכל אחת תאהב את הגוף שלה בכל מידה , אבל המון נשים מתביישת בגוף שלהן ומרגישות רע איתו בגלל המשקל ומסתירות אותו זאת עובדה ,
anne הסבר מהממם ונכון
תרבות המערב מעניקה שיוון זכויות מעמד לנשים , אצלכם האישה משעובדת לגבר ולרצונות שלו ברמה של שפחה , " לשמור לבעלי " , לשים פס על הרצונות , אהבות , דעות שלך , מביך ,
מה הקשר בין פירוק משפחות ללבוש לא הבנתי ? מה הקשר לשמור לבעלך ? את מבינה בכלל מה את אומרת ? אם היית אוהבת את הגוף שלך לא היית מחביאה אותו כאילו זה דבר מצורע
נטלי - בביטוים שלך את מתייחסת לאישה כרכוש לא חושבת את יש לך זכות לדבר על החפצה , אני גרתי באוסטרליה שלוש שנים פה נשים הולכות חצי ערומות ואף משפחה לא התפרקה בגלל זה אז איזה יש סיבה לאישה להסתיר את עצמה חוץ מבושה ? ונשים אמורות לפרגן לנשים אם אני אראה אישה פצצה אני אפרגן לה זה לא אמור להוריד לי שהיא נראת טוב מה זה השטיות האלה
נטלי - אף אחד בעולם המערבי של היום לא מעודד את זה אולי של פעם , היום העולם המערבי מתקדם בשיוון זכויות מוחלט של נשים , העצמה נשית , וקידום נשים , ושנשים יאהבו את הגוף שלהם את המיניות שלהם ויהיו בטוחות בעצמן , העולם השתנה , וקראתי מה שכתבת ועדיין לא הבנתי את ההקשר
א
מאיפה לך שבתים לא התפרקו בגלל זה ?
(היום אחוזי הגירושים במגזר החילוני כבר מעל 50%) בתים מתפרקים מהרבה סיבות כן? אבל אל תהיי תמימה בגידות וכאלה זה גברים שמדברים עליהם בלי סוף ובגלוי ב2021

ב
אני ממש לא חושבת שאישה היא רכוש
את לא מכירה אותי כדי להגיד דבר כזה
בנתיים רק במסגרות החילוניות שהייתי בהם השתמשו בביטויים כמו "תראה איזה סחורה " כשראו בחורות
במגזר הדתי לא שמעתי על דבר כזה

ג
אני אישית בחורה מאוד מפרגנת אני אוהבת להחמיא מאוד
אבל בורי נגיד שלא משנה כמה מפרגנת תהיי לא חושבת שתפרגני למישהי שבעלך מרנטגן אותה עם העיניים
כי זה כבר לא קשור לפרגון זה קשור לצניעות ונאמנות

ד
לא רק האישה צריכה לשמור על הצניעות שלה
גם גבר חייב מן התורה לשמור את העיניים שלו

אז שאף אחת לא תגיד שנשים מתלבשות צנוע כדי שגברים חא יסתכלו
כמו שאף אחד לא אומר שגברים שומרים את העיניים בשביל שבנות יוכלו ללכת חשוף
אמרתי ממש ברור אני חושבת
מה הקשר בין פירוק משפחות ללבוש?
ת מתכוונת מה הקשר בין בגידות לחוסר צניעות

מכירה גברים נשואים שמפלרטטים ? שמתחילים עם בחורות כשיש להם בבית אישה וילדים? עם מי הם יתחילו לרוב הסיכויים? אישה שמושכת יוצר תשומת לב שיותר בולטת

ואל תתבלבלי אני לא אומרת להיות לא יפה
את יכולה להיות יפה וצנועה זה לא סותר
העולם המערבי של היום של אז אותו דבר עזבי
היום הוא אפילו יוצר גרוע
אין מושג של נאמנות
אמון
העולם המערבי היום מציב אידיאל יופי מרגיז ודוחה שגורם לעל אישה בין חילונים בין דתיה להרגיש שאם היא לא נראת כמו מקל סנוקר היא לא יפה

והיום לצערך בעולם המערבי מסתכלים יותר על אישה בגלל הגוף שלה פחות הגלל מי שהיא באמת

להיות חשופה ולהיות יפה זה לא אותו הדבר
את יכולה להיוצ יפה וצנועה ככה יראו את היופי שלך החיצוני והפנימי לא ביקשו ממך ללבוש בורקה

וכשאמרתי לשמור לבעלך התכוונתי להיות נאמנה
דרך אגב כם היא צריך להיות נאמן
אין דבר כזה שגבר נשוי יסתכל או יצא או מפלרטט עם מישהי אחרת
יש לו רק את אשתו והוא שומר את עצמו לאשתו
וככה צריך להיות
תסבירי לי איזה ערך יש לבחורה שמתלבשת. בלי בגדים אין לי איך להגיד את זה
איך זה מבטא את הערך שלה ?
איך?
ורק לפרוטוקול
אני לא דתיה מבית
אני חזרתי התשובה
לבשתי פעם מיני שורטים גופיות עמאיית
הייתי רוקדת מופיעה

הייתי שם גם
אני לא יודעת אם לך יצא פעם להיוצ בשתי העולמות
אבל לי כן

רוצה לספר לי משהו חדש שלא ידעתי על עולם שאת לא מכירה מהפנים? רק מהחוץ
את כנראה לא הבנת מה אמרתי
תקראי שוב
אחוצי שומעת
הדבר הראשון שתרבות המערב עושה זה להכניס נשים תמימות לסרטים שהן שוות ערך כי הן חושפות את הגוף שלהן לכל העולם ואחותו
את חייבת להבין שאת מקדמת את עצמך לא אף אחד אחר , שאני חושפת אני עושה את זה כי אני מרגישה גאווה , אהבה , סקסית , מושכת מעלפת , ביטחון או במילים אחרות אני עפה על עצמי , אז את הערך שאת מקדמת זה את עצמך הערך העצמי שלך , אני לא נכנסת לחיים של אחרים כי זה באמת לא רלוונטי אני מדברת בשם עצמי , כמו שאמרתי אף משפחה במקום שאני באה ממנו לא התגרשה בגלל נשים , וגברים מכבדים ואוהבים את הנשים שלהם , זה תרבות
אם גבר בוגדני לא נאמן לאשתו זה בעיה שלו איך זה בדיוק קשור אליי ? גבר נאמן לאשתו שאוהב את אשתו לא יסתכל ולא ידבר עם אף אחת לעולם. העולם המערבי שאני רואה שונה בתכלית ממה שאת רואה כנראה את רואה מה שאת רוצה לראות , היום מקדמים נשים בגלל הכישורים והיכולות שלהם ולא בגלל המראה ואת זה אפשר לראות בכל הוליווד והתעשייה הקולנוע שהיא מגוונת פי כמה מהעבר ויש מכל הגזעים המינים ובכל המידות וכל המגדרים , מה שאת אומרת כבר מתחיל להעלם מהעולם , אישה אמורה ללבוש ולעשות דברים בשביל עצמה לא בשביל אחרים ןהיא אמורה לאהוב ולהתגאות בגוף שלה בשביל עצמה ולא להסתיר ולהתבייש בו בשביל אף אחד
תעשי לי טובה טוב?
לדוגמניות אין כשרון יש להם נתונים פיזיים סבבה
אם הן היו כל כך כשרוניוצ אני ואת היינו שמות אותן בכיס האחורי

ואת צודקת גבר לא נאמן זה לא קשור אליך זה קשור לתרבות המערב שאומרת לגברים ולנשים שאין מגבלות הכל מותר
אוצה להסתכל ? תסתכל
רוצה לחשוף? תחשפי
זה לא קשור אליך זה גויים הביאו את תרבות המערב לא אנחנו לנו יש תרבות יהודית

ולא אני מזכירה לך אני לא רואה מה שאני רוצה לראות אני רואה את האמת
אני הייצי בשתי העולמות ואת - רואה רק אחד ויש לי הרגשה שאפילו קצת מפחדת לראות את העולם השני מהפחד שאולי את חיה בצורה לא נכונה ואם זה נכון תצטרכי להשתנות וזה מחייב
אני אמרתי שזה מה שהתרבות מעודדת ?הם מעודדות נשים להרגיש ככה תמיד ואת הרגת מצחוק התרבות הישראלית התת רמה והנחותה ושוות ערך אפסית לעומת התרבות האוסטרלית שעליונה בכל אספק בחיים אז בואי תתחברי למציאות גם לא אמרתי שאישה לא חושפת היא לא יפה את מקשיבה או ממציאה סיפורים לעצמך ?
ואני יודעת שקשה להכיל את זה אבל אני אגיד את זה שוב
בטחון עצמי לא תלוי
לא תלוי במה תלבשי
אם יש לך בטחון עצמי
את מסוגלת גם להתלבש צנוע ולהרגיש הכי יפה בעולם
אם הבטחון העצמי שלך חזק ואת אוהבת את עצמך ואת הגוף שלך לא משנה אם תלבשי חשוך או צנוע את תאהבי את עצמך
ומנסיון אחה שלא לובשות צנוע ואין להן בטחון עצמי
גם אם הן ילכו עם הבגדים הכי יפים שיש הם ירגישו לא יפות
אני אמרתי תרבות יהודית
לא ישראלית כי התרבות הישראלית מושפעת מהתרבות המערבית
את אמרת שאישה שאוהבת את עצמה לא צריכה להתבייש לחשוף את עצמה אבל זה לא בא ממקום של בושה נשמה
מי קבע שאישה שלבושה צנוע לא גאה בגוף שלה ואישה שלבושה חשוף כן גאה?
זה כמו להגיד שלבנים הם ככה ושחורים הם אחרת
זה פשוט לשפוט לפי מראה חיצוני זה לא נכון לראות ככה את הדברים
הייתי בכל העולם ראיתי תרביות דתות ומדינות שאת אפילו לא שמעת עליהם תאמיני לי אני יודעת , לא אמרתי לעולם שאישה צריכה לחשוף כדי להרגיש יפה אמרתי שאישה שאין לה סיבה לא לחשוף פרט מבושה לגוף שלה את שומעת מה שאת רוצה לשמוע בקיצור ואת טועה בכל מה שאת אומרת , את חיה בשביל אחרים אני בשביל עצמי וזה כל ההבדל בנינו בקיצור
יהודים בישראל הם התת של התת רמה שיש הרמה הכי נמוכה שיש , לא מכלילה את כולם אבל התרבות צואתית ברברית זולה. וזה בלשון המעטה אז אל תדברי איתי על תרבות כי לא ראית תרבות מימייך , ומי קבע ? המציאות להסתיר זה להחביא מחביאים משהו שמתביישים בו שגאים במשהו אין סיבה להחביא ,
הבנתי אותך לגמרי
לא אמרת שאישה צריכה לחשוף כדי להרגיש יפה
פשוט אמרת שאישה שלובשת צנוע יש לה הרבה סיבות אבל זה שהיא אוהבת את עצמה זה לא אחת מהסיבות
וזה שראית תרבויות לא אומר שחיית אותם וחוץ מזה אין אף תרבות בעולם שמכבדת את האישה כמו הצרבות היהודית
לא הישראלית כי התרבות הישראלית מושפעת מהתרבות המערבית
leonor את טועה
אני ועוד הרבה בנות שאני מכירה לבושות צנוע ולא סתם בגאווה
אני אוהבת את הגוף שלי מאוד
ואין קשר בין דימוי עצמי לבגדים שאת לובשת
ויהודים הם ממש לא תת רמה
יש אנשים ויש אנשים לא מכלילים
והתרבות כאן מושפעת מאוד מהתרבות בחוץ
אם כל היהודים היו לומדים את הצרבות שלהם במקום לחפש בשדות של אחרים לא היית אומרת את הדברים שאת אומרת אבל מה לעשות לא כל היהודים מכירים את התרבות שלהם יש כאלה שעדיין מחפשים בשדות של אחרים
ברור בתרבות שלי נשים , טייסות , מדעניות , מנהיגות , רופאות , משפעיניות , הוגות דעות , חוקרות , ומשנות את העולם ומצעידות אותו קדימה מה בדיוק בתרבות שלכם ? כלי להבאת ילדים ? lol שיא הכבוד
ומאיפה קבעת שלא ראיתי תרבות מימיי?
אבל זה לא קשור לבגדים צנועים נשמהה
גם בתקופת התנ"ך היו נביאות ומלכות ובזכות נשים צדקניות בני ישראל נגאלו ממצריים
מה הקשר לבגדים שלהם לא הבנתי ?????
את מדברת על שתי דברים שונים
כבר הסברתי לך כמה פעמים את ההקשר את מפחדת להקשיב , ואת אכן מרגישה גאווה בצורך להתבייש בגוף שלך אבל לא בגוף שלך כי אחרת לא היית מסתירה אותו , כשל לוגי בדברים שלך , זה החויות שאני חוויתי , ואז נסעתי לאוסטרליה והבנתי שפה זה כמו בערך כמו גן חיות רק של בני אדם
???
גן חיות של בני אדם ? חייבת הסבר למשפט הזה?
את אמרת התרבות היהודית מכבדת נשים מכל תרבות הוכחתי לך כמה מגוחך המשפט הזה , ואם היית רואה את תרבות אחרת ומתקדמת לא היית מדברת ככה
ולא לא הבנתי עוד משהו
הסברת נכון שתרבות המערב מקדמת כביכול את האישה מבחינת דרגות וכאלה
(למרות שבתרבות היהודית תמיד היו נשים בדרגות גבוהות מי ששמע שמע ומי שלא הפסיד - וזה לעומת נוצרים ומוסלמים כן)

לא הבנתי איך היא מקדמת אותה מבחינת זה שהיא מעודדת נשים לחשוף את הגוף שלהן? מה כל כל מקדם בזה?
את יודעת שרק חיות לא לובשות בגדים נכון? ופרווה זה עור לא בגד לא להתבלבל
ולא אני אוהבת את הגוף שלי מאוד אפילו שקשה להכיל את זה אני - אוהבת -מאוהבת- בגוף שלי
אמרת תרבות ישראלית
ישראלית היא לא יהודית בהכרח
ואני ראיתי המון תרבויות לא רקק ראיתי הייצי חלק מתרבות מערבית
ברוך שפטרני
גן חיות של בני אדם הכוונה התנהגות בהמתית וברברית וחסרת תרבות שנפוצה מאוד במדינת ישראל ואצל היהודים בכללי
היא לא מעודדת נשים לחשוף את הגוף שלהם אלא להיות שלמות וביטחון ולאהוב את הגוף שלהם להיות משוחררות וחופשיות. , שוב את חוזרת על הטיעןן הזה ? גם בפוסט הקודם את לא מבינה שזה לא תופס ? את יודעת שחיות , נושמות , אוכלות , שותות , מקיימות יחסים אישיים , יש להם משפחה , מביאות ילדים בכמויות , ויש להם עוד עשרות או מאות תכונות זהות של בני אדם ? איך זה קשור ? את יכולה להגיד את זה עד מחר בפועל יש פער בין הדברים שאת אומרת למציאות , ואם זה נכון לא היית מתביישת בו.
נטלי - זה נורא פשוט להבין את זה שאדם יש לו גוף יפה שהוא חושף אותו הוא מרגישה ביטחון סקסי ומת על עצמו , שהוא אוכל כמו פרה הוא לא רוצה לחשוף את הגוף שלו מתבייש רוצה להסתיר שונא את הגוף שלו מובן עכשיו ? , מה קשור תרבות מערב טייסים מדענים נישואים , איזה משעוממים אתה באמא שלי
אנונימית
להרגיש חופשיה ומשוחררת לא בהכרח אומר ללבוש חשוף
כל אחת עושה משהו אחר כדי להרגיש חופשיה
זה שלבוש חשוף כורם לך להרגיש חופשיה לא אומר שלכולם זה גורם להרגיש ככה
יש כאלה שזה גורם להם להרגיש שהם אובייקט מיני כי לא מורידים מהם את העיניים
(ולא הגלל שיש להן או אין בטחון) בכלל שכל הגוף שלהן בחוץ וגם אם היא תהיה הכי מכוערת בעולם והיא תלבש חשוף כולם יסתכלו עליה לא כי זה יפה כי זה חשוף
ואני אומרת שוב
ואף אחד לא יכול להתווכח עם מה שאני מרגישה
רני אוהבת את הגוף שלי ואני חובשת צנוע ותמיד מחמיאים לי על איך שאני נראת (לא , לא רק דתיים)
ואני אוהבת את הגוף שלי מאוד ואני מתלבשת צנוע
אין קשר הין הטחון עצמי לחבוש אני מכירה מחא בנות שלובשות אפילו החורף בגדים חשופים והן חסרות הטחון בשיט
כל הזמן אומרות זה משמין זה מרזה זה מגביה זה מנמיך זה מכוער זה מקטין זה מגדיל
אין קשר פשוט אחד לשני
למחוק פעמיים
נטלי - הבהרתי את ההשקפה שלי באופן ברור אישה שיש לה גוף יפה ואוהבת את הגוף שלה אין לה שום סיבה להתבייש ולהסתיר אותו ובטח שלא ביטחון עצמי וזאת עובדה תקבלי אותה או לא , כל הכבוד שמחמיאים לך אבל את הסיבה שאת מתביישת בגוף שלך את צריכה לפתור עם עצמך ואת זה אני לא יכולה לעזור לך. בכל מקרה הדיון לא מוביל לשום מקום לכן נסכים שלא להסכים , יום קסום
אף אחד לא מתווכח עם הרגשות שלך לרגשות שלך לכל מה שאת אומרת יש סיבה נורא פשוטה הנקראת חוסר ביטחון עצמי , אדם שיש לו ביטחון עצמי לא אכפת מה חושבים עליו ועושה דברים בשביל עצמו , לכן שאישה שאוהבת וחושפת את הגוף שלה היא עושה את זה בשביל עצמה כי היא מרגישה מעלפת לעומת אדם שעושה דברים בגלל איך שאנשים מסתכלים עליו ומוותר על עצמו זה חוסר ביטחון עצמי , גם אדם שחושף בשביל אחרים או לקבל אהדה בשביל אחרים זה גם חוסר ביטחון עצמי ובזה צריך לטפל ,
אז זה בעיה כי הבטחון העצמי שלך תלוי במשהו
עלית פה על משהו ממש יפה שתדעי לך
אני מרגישה כמו שאת מתארת בדיוק גם כשאני לובשת צנוע וגם כשאני נניח מתאמנת אז אני לבושה לאימון
בדיוק אותו דבר
כי אצלי הבטחון העצמי לא תלוי במה אני לובשת
אבל אם את תשימי בגד אחד צנוע מהארון שלי אוטומטית הבטחון שלך ירד כי שלך תלוי במשהו שלי - לא
יש בזה משהו , צודקת בזבוז זמן מוחלט סיימתי פה
ואני שמחה לשמוע שאצלך במשפחה זה לא קרה אבל יש הרבה משפחות לצערי שזה קרה להם ומה לעשות אי אפשר להתווכח עם העובדות
דרך אגב תרבות שמעודדת נשים להרגיש בטחון בזה שהן חושפות את עצמם זו לא תרבות זה תת תרבות
כי הם כורמים לנשים לתלות את הבטחון שלהן במשהו חיצוני ובטחון עצמי וערל עצמי זה דבר פנימי
זה כמו להגיד על גברים שגבר שלא לובש מותגים אין לו בטחון עצמי והוא לא אוהב את הגוף שלו
או גבר שלא מסתפר כמו לא יודעת מי אין לו בטחון עצמי והשיער שלו לא יפה
בקיצור זה פשוט לא נכון להגיד שאישה שלא מתלבשת חשוף היא לא יפה
טעות מרה :/
סורי נטלי אבל כל תשובה שלך מעוררת רחמים יותר מהשנייה את פשוט ההגדרה לסמרטוט רצפה ולאישה כנועה חלשה ( בלי לפגוע ) זה בוגד אז אני אחביא את עצמי זה חושב עליי ככה אז אני אסתיר את עצמי זאתי חושבת ככה אז אני אסתתר הרצונות שלך שוות לפח ביטחון עצמי שואף לאפס באמא שלי ובנוסף ומקשיבה רק מה שהיא רוצה לשמוע , , עצה שלי לבנות פה אתן מבזבזות את הזמן מדובר באדם אטום ושטוף מוח תודה לאל אני חילונית
אנונימית