8 תשובות
איזה קטע,מזדהה לגמרי אבל כשהם מדברים זה הכי מעצבן
שואל השאלה:
וואו תאמת כאילו הכי מעצבן אותי זה שנושמים ברעש
כאילו מילא לאכול, אבל לנשום
שיואו עושים את זה מגיל 0 מה הבעיה לנשום בשקט
וגםם שאח שלי עושה כזה רעשים שהוא אוכל פסטה אני עוד שניה שוברת לו את הצלחת על הראש
אנונימית
סיפור חיי!
קוראים לזה מיסופוניה. לא כיף.
כשיש אצלינו סעודה זה מקהלה של לעיסות
ואבא שלי אוהב מסטיקים דווקא כשהוא ליידי
לא נורא, המשפחה הכי טובה שיכולתי לבקש
Vas
כן
כל המשפחה שלי אוכלת עם רעשים של מיצי עיכול ורוק
איכ
זה נוראי
Vas
בעיקר כשאחים שלי עושים את זה

מבינה אותך יותר משאת מבינה את עצמך