5 תשובות
קחי את זה בקל תמיד יש פעם ראשונה חח
פעם אחת ילדה מהכיתה שלי שלחה לקבוצה של בכיתה תמונה של פדים אז תתנחמי בזה שזה לא קרה לך
חח לא לדאוג
זאת רק ההתחלה
ילדים מהכיתה שלי עוד מכיתה ז סתם ככה שולחים תמונות מביחות שלהם, סתם לקטע, הכל טוב אין מה להיות עצובה גם ככה עוד שבוע ואולי פחות אף אחד לא אזכור את זה.
לא נורא צחוקים
אין לך מה להיות מובכת כבר, דברים כאלה קורים