6 תשובות
צעצוע שח סיפור- קל
ואנקאטו זה גם מהמםם ברמות
ואנקאטו זה גם מהמםם ברמות
שואל השאלה:
אני על הרבה האמת כמעט על כולם אבל הכי אהבתי נראלי את צעצוע של סיפור, סינדרלה והדרקון הראשון שלי!!>3
אני על הרבה האמת כמעט על כולם אבל הכי אהבתי נראלי את צעצוע של סיפור, סינדרלה והדרקון הראשון שלי!!>3
הרקולס, 11-12
^^^חשוב לי לציין שהדרקון הראשון שלי זה לא של דיסני או פיקסאר, זה של דרימוורקס.
צעצוע של סיפור
והשיר אני חבר שלך מהסרט
והשיר אני חבר שלך מהסרט
מואנה, זכרתי אותו באל פה באמת אבל הייתי רואה אותו שש פעמים בשבוע
באותו הנושא: