22 תשובות
הם פתוחים עד שעה 16:00 בערך כל יום, תנסי מחר
שואל השאלה:
למה שהרמטכל יענה לי
למה שהרמטכל יענה לי
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
היי אני ערבי ישראלי שלחי בפרטי אנסה לעזור לך בכללי כל הכבוד לך מעריץ אנשים כמוך
תשלחי מכתב לרמטכ"ל או לראש אכ"א...
אנונימי
שואל השאלה:
אין אמי מתקשרת אליהם הם לא עונים בכלל
אין אמי מתקשרת אליהם הם לא עונים בכלל
יש ערבים ומוסלמים בצבא, בהתנדבות וכדומה. פשוט לדבר עם מיטב כן.
כן הם יענו, פשוט סביר להניח שהם מגיעים ב-8-9 לבסיס, בהפסקת צהריים בין 12-13 או בין 13-14, ויוצאים בין 16 ל-17:30
בקיצור ג'ובניקים, כמוני
אז אם תתקשרי בין 9-12 נניח סיכוי גבוה שתקבלי מענה
גם בין 13 ל-16
בקיצור ג'ובניקים, כמוני
אז אם תתקשרי בין 9-12 נניח סיכוי גבוה שתקבלי מענה
גם בין 13 ל-16
שואל השאלה:
סגור תודה רבה!❤
סגור תודה רבה!❤
אין בעד מה
לדעתי כדאי לך לנסות להתקשר לפני 4 וכנראה שגם לא בין 12 ל-1 (הם כנראה בהפסקת צהריים)
בקיצור עדיף בבוקר
כל הכבוד ובהצלחה
בקיצור עדיף בבוקר
כל הכבוד ובהצלחה
שואל השאלה:
הם יענו לי אבל מתישהו?
הם יענו לי אבל מתישהו?
שואל השאלה:
חברה שלי שאבא שלה מפקד בצבא אמר שעדיף להתקשר בבוקר כי בצהריים הם מנתקים תשיחות
חברה שלי שאבא שלה מפקד בצבא אמר שעדיף להתקשר בבוקר כי בצהריים הם מנתקים תשיחות
שואל השאלה:
כן ניסיתי להתקשר ל1111 אבל זה מבקש תעודת זהות וכשאני מקישה זה אימר שבתעודת זהות שלי שגויה ואני משערת לעצמי שזה בגלל שאני לא רשומה להם במערכת
כן ניסיתי להתקשר ל1111 אבל זה מבקש תעודת זהות וכשאני מקישה זה אימר שבתעודת זהות שלי שגויה ואני משערת לעצמי שזה בגלל שאני לא רשומה להם במערכת
שואל השאלה:
מוסלימה
מוסלימה
מרחבה ביכי יא גונדיה בג'ייש אל-איסראילי. מברוק. אנתי מוסלימה אאו מסיחיה?
אני לא מבינה במספרים שלהם אבל אם נתנו לך מספר ואמרו לך שהוא עובד תנסי מחר בשעות שאמרו. אם לא עובד אני הייתי שולחת להם מייל + מציינת במייל שלא ניתן להתקשר למוקד כי "תעודת הזהות שגויה". אם לא היו עונים לי למייל אחרי כמה ימים הייתי נותנת מספר תעודת זהות של מישהו אחר וכשאני מגיעה לנציג מסבירה לו שעשיתי את הטריק הזה כי אני מנסה להשיג אותם כבר שבוע... אבל זאת אני...
אנונימית
מה עשו לי מינוסים בגלל שלא מבינים ערבית. אני שלחתי לה את ברכותי ומאחל לה הצלחה. ושאלתי אותה אם היא נוצריה או מוסלמית. כי יש בצבא גם וגם. והיא ענתה לי שהיא מוסלמית.
יפה מאד. כל הכבוד. היא אזרחית המדינה כמו כולם, ויש לה כל הזכויות כמו כולם.
יפה מאד. כל הכבוד. היא אזרחית המדינה כמו כולם, ויש לה כל הזכויות כמו כולם.
וואי את מהממת ❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
אני מקווה שהם יענו לי כבר
אני מקווה שהם יענו לי כבר
שואל השאלה:
וואי תודה רבה!
וואי תודה רבה!
תנסי לפנות לעיתונאי, זה סיפור מעניין
באותו הנושא: