התחברות
הרשמה
בנים,במידה והייתם יוצאים בלילה הייתם מתרגשים אם מישהי שאתם בקטע הייתה דואגת לכם וכותבת מחכה שתגיד לי שהכל בסדר/תכתוב לי
שהגעת או משהו בסגנון ?תודה מראש
22 בדצמבר 2021, 01:19
תכונות
ביטחון עצמי
2 תשובות
לא מרגש אבל נותן תחושה טובה
י
ילד גנגסטר או דאדי מה שתחליטי
לא יודע אם הייתי אומר מתרגש אבל זה בהחלט היה משמח אותי. :)
Zeus
באותו הנושא:
תענו בכנות: הייתם יוצאים עם עצמכם במידה והייתם מישהו אחר?
במידה והיו בחירות מחר והייתם צריכים להצביע, (למרות הגיל) למי הייתם מצביעים?
בנים היתם יוצאים עם מישהי במידה
בנים בואו נגיד שהייתה מישהי שממש מוצאת חן בעיניכם והייתם יוצאים איתה הייתם סולחיםעל בעיית נאמנות?.
בנים בני כמה אתם והייתם יוצאים עם מישהי בת 14 בוגרת?
הייתם תורמים לאמא שלכם כלייה במידה והיא הייתה זקוקה לכלייה והייתם מתאימים?
בנים - מה הגיל והגובה שלכם והייתם יוצאים עם מישהי 1.70?
*בנים* איזה גובה אתם והייתם יוצאים עם מישהי 1.50?
בנים מה הגובה שלכם והייתם יוצאים עם מישהי 1.65
עם אני בת 14 ועדיין לא התנשקתי בנים הייתם יוצאים איתי והייתם הנשיקה הראשונה שלי..
בנים מה הגובה שלכם והייתם יוצאים עם מישהי 1.58?