10 תשובות
כן זה כיף!
שואל השאלה:
את לומדת mma?
את לומדת mma?
אנונימית
לא, אבל היאבקות זה כיף
שואל השאלה:
נכוןן
נכוןן
אנונימית
התאמנתי בmma, לא יודע כמה זה יתאים לך אם את אוהבת נטו ללכת מכות מצחוק, אבל כן יש שם קרבות והכנעות מול יריבים וגם אימונים תיאורתיים יותר כמו שק אגרוף, תרגילים באוויר ודברים בסגנון
שואל השאלה:
למה שלא יתאים?
למה שלא יתאים?
אנונימית
כי שם זה פחות בצחוק
שואל השאלה:
אה ברור נו זה רק יתרון חח
פשוט זה לא שאני הולכת מכות באמת עם אנשים עכשיו
אה ברור נו זה רק יתרון חח
פשוט זה לא שאני הולכת מכות באמת עם אנשים עכשיו
אנונימית
כן אני מתאר לעצמי, אם את מתחברת לזה תנסי ללכת
יש עוד המון אומנויות לחימה חוץ מהמשולבות, תנסי תראי מה מתאים לך יותר, mma זה ספורט מושלם שמפתח בך הרבה מעבר לכישורי המכות, פיזית ומנטלית
יש עוד המון אומנויות לחימה חוץ מהמשולבות, תנסי תראי מה מתאים לך יותר, mma זה ספורט מושלם שמפתח בך הרבה מעבר לכישורי המכות, פיזית ומנטלית
באותו הנושא: