9 תשובות
לדעתי אין
אני פשוט חי, אין לזה סיבה מסוימת
אני פשוט חי, אין לזה סיבה מסוימת
לחיות את החיים שלי עם הכי הרבה אהב והשלמה עם מה שלא ניתן לשנות!
ולחיות חיים מאושרים!!
תכלית החיים הם חיים עם תכלית
ולחיות חיים מאושרים!!
תכלית החיים הם חיים עם תכלית
אתה רוצה לדעת אבל עם דעה מסויימת עליהם אז למה אתה שואל?
--
השיחות עם חברה שלי ומוזיקה אלקטרונית
--
השיחות עם חברה שלי ומוזיקה אלקטרונית
--
אנונימי
לחכות הרבה זמן ואז למות אין שום דבר אחר יותר מזה יש חוויות והכול אבל כול זה יגמר כשתמות זה לא מובן מאליו בדרך כלל אבל לפי דעתי זה נכון
אנונימית
המשמעות של החיים שלי היא לדאוג לעולם הבא שלי ולעולם הזה של חברי, להיות אדם טוב וחכם.
המטרה שלי היא להיות מי שאני, ולהיעשות מה שאני מסוגל להיעשות.
המטרה שלי היא להיות מי שאני, ולהיעשות מה שאני מסוגל להיעשות.
אלוקים❤
כשאני אהיה ממש מבוגרת להסתכל לאחור על החיים שלי ולראות שחייתי חיים מדהימים מלאים מאושרים ושעשיתי טוב לאנשים
אנונימית
חיי טוב, לא הרבה
באותו הנושא: