שמעו סיפור, אתמול היה משחק של מכבי חיפה נגד הפועל חדרה זהו לא העניין, הרבה אוהדים לא הגיעו ומכרו את הכרטיסים(המשך למטה)
בעקבות מזג האוויר והסופה, מכרתי למישהו כרטיס בעבור 30 סך הכל כשהכרטיס עלה לי 60 מה שאומר שכבר כאן יש לי הפסד, לא משנה הוא טוען שהוא לא השתמש בכרטיס ורוצה את הכסף בחזרה כי זה לא היציע שהוא רצה לשבת בו והוא לא יישב לבד כשחברים שלו באצטדיון במקום אחר. מצד אחד זה בסך הכל 30 לא מזלזל כמובן אבל מי יודע אם הוא התשמש בכרטיס או לא, מה אומרים להחזיר? לא להחזיר?