2 תשובות
זה בסדר אלו תקופות שקורות לכולנו.
אם תרצה לדבר על זה אני כאן :)
אם תרצה לדבר על זה אני כאן :)
תעסיק את עצמך. בעיקר בדברים עם משמעות, זה ימלא אותך. לך תתנדב, לא חסר מקומות שיזדקקו לך. תן לזה ניסיון. והכי חשוב, אל תחכה שזה ייפתר לבד. תעבוד על זה. תתפתח. תביא לעצמך סיבה להתעורר בבוקר. תפתח תחביבים. תיכנס לכושר. תציב לעצמך אתגרים שלא היית מאמין שאתה מסוגל להגשים.
באותו הנושא: