3 תשובות
שואל השאלה:
הגיוני שהקאתי?
הגיוני שהקאתי?
אנונימית
התחסנתי פעם שלישית לפני יומיים ולא היה לי תופעות לוואי, רק בחיסון השני היה לי חום ובחילות וכאלה..
ןזה הגיןני שהקאת
אני הקאתי
אני הקאתי
באותו הנושא: