3 תשובות
שואל השאלה:
הגיוני שהקאתי?
אנונימית
התחסנתי פעם שלישית לפני יומיים ולא היה לי תופעות לוואי, רק בחיסון השני היה לי חום ובחילות וכאלה..
ןזה הגיןני שהקאת
אני הקאתי