5 תשובות
אל תלחצי זה לא כואב ובהצלחה
אל תדאגי החיסון עצמו לא כואב בכלל
יש כאלה שאחרי זה היה להם חום גבוה וקצת חולשה כי זה מראה שהחיסון עובד
מקווה שאצלך זה לא יקרה אבל גם אם גן אל תלחצי
המון בהצלחהה
יש כאלה שאחרי זה היה להם חום גבוה וקצת חולשה כי זה מראה שהחיסון עובד
מקווה שאצלך זה לא יקרה אבל גם אם גן אל תלחצי
המון בהצלחהה
לא להתחסן
העצה הכי טובה
העצה הכי טובה
זו כולה דקירה קטנה, את אפילו לא תרגישי.
סמכי עליי ;)
סמכי עליי ;)
אל תהיי לחוצה בכלל זה באמת לא כל כך נורא :)
באותו הנושא: