2 תשובות
כן יש לך סיכוי חד משמעית
את כבר יכולה לקבוע שיעורי נהיגה
כן ברור שיש לך סיכוי, וגם אם לא זה ממש לא נורא! אני סיימתי י"ב בקיץ ועדיין לא למדתי נהיגה, כל אחד עושה את זה בשלב שונה בחיים ולא צריך להשוות לאנשים אחרים. קחי את הזמן :)
J1