7 תשובות
שואל השאלה:
orel^^
מזתומרת?
אנונימית
זה מטעין קצת ולאט
כן, עדיף תמיד לנסות. אחרת לא תדעי.
זה מטעין לאט יותר ממטען קיר
לא חושב שיש בעיה
אבל זה לא יטעין כמו מטען רגיל תקחי בחשבון.
לא יקרה כלום
כן, לא מאמין שתהיה בעיה