6 תשובות
כן
מבחן שכל שכבה ח עושה
היה די קל באופן אישי

זה היה על דרך המשי?
השאלה האחרונה של המבחן
היה קשה
ניחשתי בשאלה ההיא לול

חשבתי שזה אולי ארצי אבל לא ברמה הזאת
שהוא כותב בגוף ראשון (אני) והרבה תיאורים ותארים
כן זה היה קשה
שואל השאלה:
כןן זה
אנונימית
שואל השאלה:
כנלל חירטטתי ציטוטים וכתבתי שיומן זנ עם רגשות אני מתנ
אנונימית