4 תשובות
כן
לא
כןן. אני גם אוהבת לשיר, אז למה לא, אבל כאילו לא כל הבנים בכיתה, רק כמה.
אני הייתי פותחת להקת בנים עם החברות שלי והיינו מתחרות בהם
באותו הנושא: