4 תשובות
כן
לא
כןן. אני גם אוהבת לשיר, אז למה לא, אבל כאילו לא כל הבנים בכיתה, רק כמה.
אני הייתי פותחת להקת בנים עם החברות שלי והיינו מתחרות בהם