5 תשובות
"היי איך את מרגישה"

זהו לא צריך להיתסבך עם זה, לא צריך לרשום משהו מיוחד פשוט לשאול לשלומה
היי מה קורה ?
שמתי לב שאת לא מגיעה לבית ספר קרה משהו ? את מרגישה טוב?
שואל השאלה:
לא לשאול למה היא לא הגיעה או משהו?
אם את לא יודעת שזה ביגלל שהיא חולה או משהו אז כן תשאלי כזה "היי מה קורה? סתם רציתי לדעת איך את"
או "היי מה קורה? למה לא הגעת לבית ספר הכל בסדר?"
משהו בסיגנון, מה שניראלך יותר זורם בעינייך
היי מה קורה, למה לא באת היום?
הכי פשוט, זה לא אמור להיות כל כך מסובך