4 תשובות
אני עונה מאנונימי כי אני יודעת שיצאו עליי
אבל אני מעדיפה את ביבי
ביבי לדעתי היה ראש ממשלה מדהים
לא מושחת ולא נעלי מושחת
אבל אני מעדיפה את ביבי
ביבי לדעתי היה ראש ממשלה מדהים
לא מושחת ולא נעלי מושחת
אנונימית
גרועה
אבל גם ביבי גרוע
מי יותר גרוע לא יודע
אבל שניהם על הפנים
אבל גם ביבי גרוע
מי יותר גרוע לא יודע
אבל שניהם על הפנים
אני אישית לא ממש אוהבת את הממשלה החדשה
אנונימית
ממשלה של דיקטטורים
ביבי עדיף אבל בגדול מישהו חדש ונורמלי אך זה לא יקרה בממשלת דיקטטורים
ביבי עדיף אבל בגדול מישהו חדש ונורמלי אך זה לא יקרה בממשלת דיקטטורים
אנונימית