18 תשובות
תכיני אותו לפני, תגידי לו שתדברו על זה שמתי שיהיה לשניכם נוח לספר להם תספרו
שואל השאלה:
כן אבל אני מתפדחת להגיד לו שאם אמא שלי תשאל שלא יגיד לה ששכבנו ושאנחנו לא מתנשקים והוא לא נוגע בי
למה את מתפדחת? הוא חבר שלך את צריכה להרגיש בנוח איתו לכל דבר
שואל השאלה:
אני לא יודעת כאילו מצד ראשון הוא באמת פתוח איתי ומספר לי דברים אני לעומת זאת כל כך הרגה פעמים משקרת לו ומסתירה ממנו דברים רק כי אין לי ברירה ולא באלי לעשןת את זה אני אפילו מסתירה תדברים האלה או משקרת כי אני מתביישת בזה אני רןצה שהוא יהיה החבר הכי טוב שלי ולספר לו הכל ולהיות פתוחה איתו אבל לפעמים אני לא מצליחה
מבינה אותך אבל תנסי לאט לאט להגיד לו דברים כל פעם כי אם את באמת רוצה שהוא יהיה החבר הכי טוב שלך בנוסף לבן זוג (שעוד יותר מבן זוג לא צריך להסתיר דברים) אז תנסי כמה שיותר להרגיש איתו בנוח, אולי הוא משדר לך משהו שאת לא מרגישה בנוח איתו?
שואל השאלה:
מה זאת אןמרת הוא משדר לי משהו שאני לא מרגישה בנוח אחתו?
פשוט בלי קשר הוא בן 18 הוא חוקי כזה,אני בת 16 הנורים שלי פרמיטיבים מאוד לעומת ההורים שלו שהם יותר זורמים וקלילים ומסכימים לו דברים והוא גם בן מסכימים לבנים הרבה יותר ממה שמסכימים לבנות זה ככה גם ביני לבין אח שלי מסכימים לו לצאת בלילה יותר ממה שמסכימים לי ולהגיד לחבר שתי שאמא שלי לא מסכימה ככה ואבא שלי לא מסכים ככה זה פדיחה
כנראה ההורים שלך עדיין מרגישים שאת קטנה.. אבא שלי בול אותו דבר ועוד תוסיפי לזה שהוא מרוקאי עיראקי של פעם..
אולי תנסי לדבר עם ההורים שלך ולהגיד להם שאת כבר ילדה גדולה ובוגרת ולא בת 13, תנסי להרגיע אותם שיסמכו עלייך, תגידי להם שאתם לא תעשו כלום
שואל השאלה:
ניסיתי תמיד עם אמא שלי עם אבא זה חסר סיכוי תאמיני לי שלהסביר לערבי בן 60 שבא מכפר דתי אי אפשר הוא רןצה שאני אתחתן עם ערבי בשידוך הוא לא מסכים לי לדבר עם בנים בכלל גם לא ידידים לדבר עם אבא שלי חסר סיכוי וגם אמא שלי אומנם מסכימה חבר אחרי כל כך הרבה שנים שלא אבל לא כיף לספר לה כלום כי על כל דבר היא לא מסכימה זה פשוט נשמע לי כל כך מפגר שילדה בת 16 יהיה לה חבר והם יהיו ביחד בחדר שלו ופשוט יהיה אסור לו לחבק אותה אפילו
אין מה לעשות הוא לא יכול להכריח אותך להתחתן עם ערבי או כל בן אדם אחר. אלה החיים שלך ותחכי עוד קצת את תהיי בת 18 ותוכלי לעשות מה שבאלך
שואל השאלה:
אז תחשבי שמבחינת ההורים שלי הם מחליטים עליי גם אחרי גיל 24 הם מחליטים מתי אני אתחתן ועם מי הם לא מסכימים לי לעבור לגור בשום שלב אני זוכרת שפעם אחת אמרתי את זה בצחוק ואבא שלי פשוט התעצבן
חחח מתה^ בול מה שקרה לי ולאחותי הוא אשכרה אמר שהוא לא מסכים שנהיה בחדר סגור (דלת סגורה) עם חבר שלנו (שיהיה)
אבל זה בסדר אני לא מייחסת חשיבות כי ההורים גרושים
אבל לא הבנתי למה שיחליטו עלייך אחרי גיל 24?מגיל 18 את עושה מה בא לך ומה שאת מחליטה.
שואל השאלה:
אני פעם אחת אמרתי לאמא שלי שבגיל 18 אני מחליטה על עצמי והיא צחקה לי בפרצוף ואמרה שגם אחרי שאני אתחתן היא תחליט עליי
היא לא יכולה..
אולי הם פשוט מרגישים שאת עדיין הילדה הקטנה שלהם והם מפחדים שתתבגרי להם מהר מדי..
את הילדה הכי קטנה מבין האחים במקרה?
שואל השאלה:
לא זה הכי מצחיק אנחנו 16 אחים אומנם לא מאותם הורים אבל מאותם הורים אנחנו 6 אחים ואני הכי גדולה יש לי עוד 5 קטנים ולשתי ההורים שלי יש ילדים גדולים בני 40 ו30 ו20
שואל השאלה:
אז מבחינתה היא יכולה הם חושבים שהם יחליטו לי על החיים מה אני אעשה עם מי אני אתחתן באיזה גיל מתי ברמה שהם אמרו לי שאני אתחתן עם ערבי ואני אמשיך לגור בביית ורק אחרי שאנחנו נקנה דירה אנחנו נעבור לגור ביחד
אמאלה איזה מלחיץ זה נשמע..
אבל אמא שלך לא בצד שלך כזה?
כאילו היא גם רוצה כמו אבא שלך?
אם היא יותר רכה מאבא שלך תדברי איתה לבד רק שתיכן, ותסבירי לה מה שאת מרגישה ושאת לא רוצה להתחתן עם ערבי, תגידי לה שאת רוצה יהודי ושאת לא רוצה התבוללות
שואל השאלה:
היא יודעת שאני רוצה להתחתן עם ערבי תמיד אמרתי לה מה לי ולערבים אני לא מכירה שום ערבי לא קוצה להתחתן עם ערבי וזה לא מלחיץ זה פשוט מעצבן שמביאים בנאדם לחיים ושולטים לו בחיים כי זה חיים שלי לא שלהם אבל כשאני אגיע לגיל 18 הם יבינו שהחינוך שלהם לא טוב והוא נוקשה מדי וכול האחים הקטנים שלי יברחו מהבית כשהם יגיעו לגיל 18 לא פלא כל האחים הגדולים שלי ברחו ברגע שהם יכלו