5 תשובות
חשבת לכתוב בme pyn אם לא אז את חייבת לפתוח חשבון ולכתוב את זה שם כי זה מוש❤
אני ממש אהבתי,
יש לך כתיבה מדהימה עם רגש ואת עוד
תגיעי רחוק!!!!
ממ זה..
נחמד? זה הומורוסטיכאילו? לתת ביקורת אמיתית?
אנונימית
שואל השאלה:
מעניין.. אפשר לשאול איזה קטע גרם לך לחשוב שזה הומוריסטי?
וכן, ביקורת "אמיתית", כמובן רק אם מתחשק לך:)
אנונימית