5 תשובות
זה מושלם אמאלה
חשבת לכתוב בme pyn אם לא אז את חייבת לפתוח חשבון ולכתוב את זה שם כי זה מוש❤
אני ממש אהבתי,
יש לך כתיבה מדהימה עם רגש ואת עוד
תגיעי רחוק!!!!
יש לך כתיבה מדהימה עם רגש ואת עוד
תגיעי רחוק!!!!
ממ זה..
נחמד? זה הומורוסטיכאילו? לתת ביקורת אמיתית?
נחמד? זה הומורוסטיכאילו? לתת ביקורת אמיתית?
אנונימית
שואל השאלה:
מעניין.. אפשר לשאול איזה קטע גרם לך לחשוב שזה הומוריסטי?
וכן, ביקורת "אמיתית", כמובן רק אם מתחשק לך:)
מעניין.. אפשר לשאול איזה קטע גרם לך לחשוב שזה הומוריסטי?
וכן, ביקורת "אמיתית", כמובן רק אם מתחשק לך:)
אנונימית
באותו הנושא: