3 תשובות
השיר בדד לי מדי.
שואל השאלה:
^^ אויש נו דיי להרוס כתבתי שיר וזה מה שיש להגיד?
^^ אויש נו דיי להרוס כתבתי שיר וזה מה שיש להגיד?
שואל השאלה:
אני צורחת את נשמתי
בכלל לא שיחדתי אותך שתכתוב את זה חס וחלילה
אני צורחת את נשמתי
בכלל לא שיחדתי אותך שתכתוב את זה חס וחלילה