7 תשובות
לא זה לא בסדר
תלוי בחברה..
תלוי בחברה
אני לא הייתי נותנת לחבר שלי ליסוע עם ידידה לבד אבל תלוי בחברה שלו :/
אנונימית
אם זה בסדר מצד החברה שלו אז כן
לא חושבת שמכבד דמייני ואת היית החברה שלו
זה בסדר כל עוד אין בינכם כלום