37 תשובות
אוי זה הכי מוריד
שואל השאלה:
כן זה דפוק אני יודעת...
כן זה דפוק אני יודעת...
אנונימית
לא !!! את מוזרה
בתור אישה פמניסטית איך את נמשכת לגבר מתייחס אליך כסוג פח זבל!!!
נורמלי לחלוטין
בדיוק כמו שיש כאלה שנמשכים לרגליים
ויש כאלה שנמשכים לכל מיני דברים שאחרים יתעבו
המשיכה שלך זה הדבר הכי נורמלי שיש ואם לך זה עושה טוב אף אחד לא יכול להגיד לך לא
בדיוק כמו שיש כאלה שנמשכים לרגליים
ויש כאלה שנמשכים לכל מיני דברים שאחרים יתעבו
המשיכה שלך זה הדבר הכי נורמלי שיש ואם לך זה עושה טוב אף אחד לא יכול להגיד לך לא
כן. זה נשמע הגיוני מאוד
מה לא
אנונימי
minerva ^^ באיזה עולם זה הגיוני להמשך לשוביניסט?
אנונימית
אדיש כן שוביניסט לא
נורמאלי להמשך לנשים פמיניסטיות ואדישות?
אנונימי אני לא כופה שתהיה עם מי שבאלה
אני פשוט חושבת שזה לא הגיוני גם לא נישמע הגיוני אישה תרצה גבר יתייחס אליה כחפץ
אני פשוט חושבת שזה לא הגיוני גם לא נישמע הגיוני אישה תרצה גבר יתייחס אליה כחפץ
זה ממש הגיוני
אנונימית
ממש *לא* הגיוני.
מה נסגר איתכן שאתן מסכימות איתה
מה נסגר איתכן שאתן מסכימות איתה
אנונימית
מילא אדיש, אבל מה תורם לך השוביניסט
יש בנות שאוהבות שהגבר שוביניסט
אנונימית
למה שוביניסט בדיוק??
וואי גבר אדיש>>>>>
למה שהן יאהבו מישהו שרואה אותן כנחותות?
אנונימית
אדיש גם אני נמשכת לפעמים אבל למה שתרצי לצאת עם מישהו שמאמין שאת פחות ממנו?
מי אמר נחותות פשוע היום שוביניסט זה מישהו שאין לי את אותה הדעה שת הבת זוג שלו
^
ממש לא
ממש לא
אדיש? זה בסדר... אבל שוביניסט? זה כבר מוזר.
כן זה הגיוני
אנונימי
לא
זה נורמלי להימשך
זה קצת מוזר לרצות מישהו כזה
כי גבר אדיש זה קשה, נשים אוהבות תשומת לב ורגישות לכן יהיה לך קשה איתו
זה קצת מוזר לרצות מישהו כזה
כי גבר אדיש זה קשה, נשים אוהבות תשומת לב ורגישות לכן יהיה לך קשה איתו
אדיש זה עוד בסדר אבל שוביניסט?
לא,לכי לטיפול
כפרה היןם יש אנשים שמתחתנים עם גשרים או עם אורז או מזוודה
אז זה לא המקרה הכי גרוע
אז זה לא המקרה הכי גרוע
אדיש בסדר, אני אוהבת אדישים גם
אבל בקשר לשוביניסט זה תלוי אם זה בקטע קינקי או שאת באמת רוצה לחיות עם גבר שחושב שאין לך זכויות
אבל בקשר לשוביניסט זה תלוי אם זה בקטע קינקי או שאת באמת רוצה לחיות עם גבר שחושב שאין לך זכויות
אנונימית
אממ משיכה זה נורמלי, אבל זה בעייתי. זה יכול להוביל לזוגיות רעילה ללא מודעות. כדאי לנסות להתרחק.
אדיש זה לגיטימי לגמרי, זו תכונת אופי, שובניסט פשוט אומר שהוא מטומטם
בוודאי שבוודאי בהצלחה לכם
זה ממש לא קינק אנשים, יש קינקים למיניהם שכוללים אקטים של "חוסר כבוד" כלשהו, מן הסתם לא אפרט כרגע, אבל שוביניזם זה פשוט חוסר כבוד לנשים וזלזול באינטיליגנציה שלך. מה מושך בזה?
אנונימית
מה למה שתירצי לצאת עם שוביניסט??
שוביניסט זה דעה זה לא בהכרח משפיע על ההתנהגות
לדעתי גבר אדיש גרוע משוביניסט
לדעתי גבר אדיש גרוע משוביניסט
אדיש סבבה, שוביניסט זה כבר קינק ומוזר.
בעיניי לא.
למה שתרצי מישהו שוביניסט?
אדיש עוד סבבה.
למה שתרצי מישהו שוביניסט?
אדיש עוד סבבה.
באותו הנושא: