64 תשובות
שזאת זכותם להחליט על הגוף שלהם.
שזאת דעתם פשוט...
זה כן זכותם אבל עדיין לא חכם כל כך שהם מתנגדים
שיעשו מה שבא להם. זכותם.
תלוי אם זה כאלה שפשוט לא רוצים להתחסן אז שיעשו מה שהם רוצים מותר להם להיות טמבלים במדינה דמוקרטית. אם זה האלה שמשווים את החיסון לשואה אז זה כבר טימטום ברמה אחרת
מוזרים
שלא אכפת לי
גוף שלהם חיים שלהם ואין לנו זכות לשפוט אותם כי כמו שאנחנו בחרנו להתחסן אין סיבה שהם יהיו שונים מאיתנו בבחינה לא לעשות את זה.
^זה אותם סוג האנשים שמסבירים להפ משהו פשוט בטירונות ואז המפקד אומר יש שאלות ואז הם שואלים את השאלה הכי מטומטמת שיש
למה שיתנגדו לחיסון? יזריקו להם שבב מעקב? יש להם טלפון, זה כבר יכול לשמש כשבב מעקב, ולכולם בארץ כמאת יש אותו.
לא יכירו להם רעל, אם זה היה רעל, חצי מהמדינה הייתה כבר מתה
מקסימום חום..
שיעשו מה שבא להם, הגוף שלהם
רק שלא יתבכיינו על הסנקציות שהם מקבלים אחרי זה כי זה דפוק
-~-
אנשים עם דעה חכמה
אנשים חכמים, פועלים נכון, מצילים את עצמם.
בתחר מתנגד יש פה מלא הכללות וזה דפוק מאוד לדעתי יש מתנגדים שלקחו את זה רחוק עם כל מיני קונספירציות מפגרות כמו זה שואה הם מנסים לדלל אותנו וכל השיט הזה
ויש כמוני שמסתכלים מהצד ורואים את הכל
אני עברתי קורונה וכל האלה שמראים בטלוויזיה שבקושי נושמים וכל זה מניסיון אני לא הייתי מחוסן ולא קיבלתי תסמינים חוץ משיעול לעומת זאת דודה שלי והמורה שלי שחלו באותו זמן איתי והיו אחרי חיסון ראשון היו מרותקים למיטה בלי יכולת להרים כפית אפילו
בטלוויזיה לא ראיתי שהראו מישהו שעבר קורונה בלי כלום לקחו רק את האלה שעברו את זה קשה מי שעם מערכת חיסונית נמוכה וכל זה שיתחסן אבל החיסון כרגע לא משפיע וזה רק נעלם אחרי חצי שנה והולכים לעוד חיסון ועוד חיסון וזה לא נגמר כרגע
עכשיו אני מכיר מלא שעשו את החיסון ה3 וכולם אמרו ביחד שהחיסון דפק אותם יותר חסר שלי מהכיתה נופל לא הטלפן סתם ככה מהידיים ואנשים פתאום עם כאבים ברגל ונופלים פתאום בלי סיבה ועוד פעם לא אומר שכולם ככה אבל מבין מי שאני מכיר כן כולם אמרו לי את זה אז אולי זה נשמע לכם מטומטם שאנשים לא מתחסנים אבל סתכלו על שתי הצדדים
רוצחים שצריכים לשבת בכלא. בגללם יש מגפה.
כל הכבוד לנו
שיעשו מה שבא להם מה הם מפריעים לי
שתראו את הסירטון של הרב שלום בראל שהוא לא מתנגד עם הוכחות שיצא יום שישי מי אומר את האמת ומי משקר ותחליטו אם אתם יכולים ללכת להתחסן.
הרב יש לו מאגר סירטונים וכתבות מאז תחילת הקורונה והוא הוכיח לאזרח שעלה לשידור שהוא טועה.
הסירטון מדבר שמשרד הבריאות הם פושעים גדולים מאז קום המדינה, לדעתי יותר גרועים מהעולם התחתון.
אמיתי משרד הבריאות מאיים על מנהל תלמוד תורה אם יפיץ שיה חיסונים בתלמוד תורה יבולע לו.
אמיתי בסירטון אחר משרד הבריאות איים שיטמינו לרופא מטען מתחת לאוטו אם לא ישתף פעולה.
אחות העבירה מידע ושמה נותר חסוי החיסון הראשון פלצבו השני מלחיןם השלישי החיסון הבוסטר שגורם לנזקים.
המזימה כבר מוכנה!!! במאגר יש חיסונים מוכנים מראש טרם ידוע כמה,ף החיסון הרביעי מוכן כבר לפני כשנה וטרם ידוע אם יש עוד חיסונים במאגר המוכנים מראש.
לכל דבר חדש יש מתנגדים, זוכרים את מתנגדי ה 5g? הם הבינו שאין היגיון בזה שהממשלה עוקבת אחרינו ככה וירדו מזה, ככה יקרה גם למתנגדי חיסונים שירדו שניה מהעץ שלהם ויראו שהחיסונים עוזרים
תגידו מה שתגידו - זה יקרה בסוף
המון אנשים שהתחסנו מקללים את החיסון.
בחיסונים חדשים ידוע אם יש 53 מתים בסמיכות לחיסון מפסיקים את החיסונים למה זה לא קורא בחיסוני קורונה.
אנונימי
שתפסיקו לשפוט אנשים. כל אחד רשאי להחזיק בדעתו וגם אני הייתי מתנגדת חיסונים ואני ממש לא רוצה להתחסן בחיסון הרביעי למרות שעשיתי כבר את שלושתם!
אנשים מסוכנים שמאמיניפ לתאוריות קונספירציה ומידע שגוי שהמקור שלו הוא פייסבוק
אני חושבת שהם חכמים וקצת טיפשים כי הם צודקים לדעתי אבל מה כבר החיסון יעשה היום מי שלא מתחסן הוא כבר מחוץ לחברה לאן כבר הם יכולים ללכת
אני מתכוונת שהחיסון באמת רעיון מפגר אבל אין מה לעשות כרגע חוץ מלהתחסן
שזאת אני
אנונימית
אני לא מחוסנת, ולדעתי זה מעולה, אני לא יודעת מה יש בחיסון הזה, ומה הוא יגרום לי בעתיד.
גם ההורים שלי לא מחוסנים ולדעתי זה יותר ממעולה
לדעתי פשוט לא יודעים מספיק על חיסונים
הם לא יודעים מה זה ואיך זה עובד ואיך זה משפיע לכן הם מפחדים מזה ולא מתחסנים
קשה להגיד שהם טיפשים או מטומטמים או חסרי אייקיו הם פשוט לא יודעים מספיק, אין להם את הידע, זה לא הופך אותם לבורים
לדעתי להתחסן זה צעד נכון וחשוב ואני אישית התחסנתי שלוש פעמים כבר
גם אם החיסון לא יעיל כמו שאומרים אז באסה לי אבל החיסון לא מזיק.
זה כמו כל חיסון אחר שעשיתם בילדות
אישית לא ראיתי מתנגד לחיסון קורונה שלא חיסן את הילדים שלו בילדות נגד טטנוס או צהבת או שהתחסן בעצמו לדברים האלה
על זה לא שואלים שאלות כי זה מוכר
אבל זה בדיוק כמו חיסון הקורונה
הקורונה פשוט חדש ולא יודעים מספיק אבל זה כמו כל חיסון אחר
אותו היגיון אותה נוסחה
אין סיבה לא להתחסן לדעתי אבל כל אחד אחראי לגופו
אני התחסנתי והוכח שזה מפחית את סיכון המחלה לכן לא מעניין אותי מי מתחסן ומי לו
זה בעיה שלהם אם הם יחלו קשה
אנונימית
שהם הקומץ עם השכל שנשאר בעם הזה
לא חכמים כל כך
שהם אחלה ואני אחד מהם
נחשף מה יש בחיסון
אחות חשפה בראשון פלצבו.
שני מלחים.
שלישי חיסון האמיתי.
בבדיקת מעבדה כבר התגלתה המזימה עם רעל גרפן בחיסון שפעת שגרמה להרבה תחלואה בתחילת הקורונה, קוביד זה אחד מזני שפעת.
בבדיקת מעבדה התגלה בחיסון רעל גרפן רכיבי ננו, אנטנות.
ניתן למצוא כתובת mac במתחסני קורונה כנראה בשלישי בעזרת סריקת בלוטוס בגירסה לא מוצפנת.
הכתובת מכילה אותיות a-f ומספרים שלא מאפשר להתחבר.
הכל אמיתי
לזאתי שאמרה שלא יתבכנו מסקנקציות, נותנים סנקציות על התנהגות לא טובה לא על חופש בחירה יסודי בכל חברה!! לתת סנקציות על מצב רפואי זאת אפליה ופגיעה בסוד הרפואי. אם את חושבת שזה בסדר להעניש ולהפלות אנשים בגלל שיש להם את הזכות לבחור מה להכניס לגוף ולא מאמינים למניפולציות של הממשלה ושהם חושבים מחוץ לקופסא ושואלים שאלות, אני ממליצה לך לעבור לסין. יהיה לך שם נהדר
במילה אחת אגואיסטים. רוצים לעשות מה שבא להם עם הגוף שלהם זכותם, שישארו בבית. אין להם שום זכות לקבוע מי יחיה ומי ימות, יוצאים לרחוב ומוציאים להורג אנשים בסכנה
זה יהיה יותר מנחמד אם תפסיקו לשאול את זה, לא באמת אכפת לך מה אנשים חושבים עליהם נכון? רק להגיע לחמות.
אני חושבת שיש להם זכות להחליט על הגוף שלהם ואף אחד לא צריך להתערב להם בהחלטות שלהם
כן כי כל הלא מחוסנים נושאים אוטומטית את הנגיף. תזכירי לי איפה למדת רפואה דוקטור?^^
ג'וזף פושה
למה באמת הפסיקו לייצר את התרופות שכן מסייעות והם זולות?
רק שתדעי זה כבר לא משתלם כלכלית לחברות התרופות.
חברת טבע עקב מחאת עובדים הודיעה שלא משתלם לה להפעיל את העסק בארץ ובהחלטה עם וועד עובדים אחרי פניה לבית המשפט יו גלי פיטורין והתייעלות.
חבר שלי מסיים לעבוד סוף החודש גל שלישי של פיטורין.
לדעתי זה פשוט שכאילו כולם עושים ככה אז אני יעשה ההפך בלי שום סיבה פשוט לימרוד כזה
אנונימית
לגיטימי
אני לא אוהבת את הצורה שבה קוראים להם בתור "מתנגדי חיסונים"
הם לא מתנגדים לכל החיסונים, אלא רק לחיסוני הקורונה.
ואני אומרת את זה בתור אחת שעשתה שירות לאומי בבית חולים וקיבלה הרבה חיסונים כדי לעבוד שם ולא היתה לי שום בעיה עם זה כי אלה חיסונים מוכרים שמשתמשים בהם כבר שנים.
אבל אני כן נגד להתחסן לקורונה מכמה סיבות:
אני סובלת ממיגרנה שזאת מחלה כרונית של כאבי ראש ואחת התופעות לוואי של החיסון שאף אחד לא מדבר עליה או מזהיר אנשים שחולים במיגרנה, זה שהחיסון מעורר התקפים ועושה אותם הרבה יותר חריפים וחזקים. הרבה אנשים חולי מיגרנה עדיין סובלים מההחמרה הזו עד היום. מצידי למות מקורונה מאשר לחיות עם עוד התקפי מיגרנה חריפים שבמילא מקשים על החיים שלי באופן יום יומי. (דרך אגב לא התחסנתי ואף פעם לא נאלצתי לשבת בבידוד ואף פעם גם לא נדבקתי)
סיבה שנייה: אנשים לא רוצים להתחסן בחיסון לקורונה מפני שזו תרופה יחסית חדשה שלא ניתן לדעת מה יהיו ההשלכות שלה בעתיד. בהקשר הזה, אחת תופעות הלוואי הבולטות של החיסון זה שהוא יוצר בעיות עם המחזור. בנות שהמחזור שלהן תמיד היה סדיר פתאום מתחיל לעשות בעיות, אז לא תודה. לא רוצה לעשות חיסון ראשון- שני- שלישי- רביעי ועד אין סוף ולגלות שבעוד כמה שנים תיהיה לי בעיה להביא ילדים לעולם.
בכל מקרה, האנשים האלה לא מתנגדים לכל החיסונים, אלא רק של הקורונה. כי אי אפשר להסתיר את התופעות לוואי הקשות שלו וגם לגלות שאנשים מחוסנים עדיין יכולים להידבק ולהדביק. אנשים לא רואים בזה תועלת ולא רוצים להתחסן בגלל זה.
שהם היחידים שנשארו עם ראש על הכתפיים ומסוגלים להחליט דברים בכוחות עצמם ובעזרת המנת משכל שנתן להם הבורא
באמת למה העלימו את התרופות
וזאת לא קונספירציה לחברה שלי יש תרופה נגד קורונה שראיתי במו עיניי זה פשוט נעלם מהשוק!
זכותם המלאה
שיעשו מה שבא להם בעיניי עדיף להתחסן
אנחנו השפויים היחידים במדינה
האחרים הולכים אחרי העדר
שאני עדיין שפויה
שיפסיקו עם השאלות האלה. מי שירצה להתחסן שיתחסן , מי שלא רוצה , שלא.כל אחד אחראי על גופו. העיקר לא לכפות או לרדת אחד על השני . תכבדו אחד את השני וזהו..
שיעשו מה שבא להם אלה החיים שלהם
כולנו נמות בסופו של דבר
וטוב כמו שאני לא נכנס להם לחיים מצפה שגם הם לא יתקפו אנשים אחרים על כך
חארות
הם כבשים בדיוק כמונו, רק שהרועה שלהם הוא אחר.
הם צודקים שאסור להכריח אף אחד להכניס חומר זר לגוף שלו אבל במקרה של הקורנה אני חושב שהם טועים
נהדר שהם קיימים! אני חלק מהם.
כל הכבוד להם
אני לא חושב שהם יכולים לעשות מה שבא להם כי גם אנחנו סובלים מזה
היחידים עם תאי מוח שעדיין ממשיכים להתחדש..
שהם אנשים חזקים שיודעים מה שהם עושים הם צודקים אנחנו לא יודעים מה יש בתוך החיסון הזה ומה לא זה חיסון חדש שרק עכשיו יצא הכל כאן ניסיון בבני האדם וזכותם לא לעשות אני איתם למרות שעשיתי תחיסון
חושבים שהם חכמים יותר ממדע
אנונימית
לא לא חכמים
איש חכם אמר פעם
https://youtu.be/bumullgacei
אנשים חכמים שלא רוצים להכניס לגוף שלהם משהו שרק פיתחו ועוד באופן מלאכותי ואף אחד לא יודע להגיד מה ההשפעות לטווח הארוך
אנונימית
זה הגוף שלהם, בנוסף חולי הקורונה לרוב חולים בצורה קלה. החיסון מוריד את הסיכויים להדבק אבל זה לא אומר שמחוסן לא יחלה בקורונה. כמחלימה אני יכולה להגיד שסך הכל היה לי אובדן ריח לזמן קצר ואנשים שיתחסנו מדווחים על תופעות לוואי קשות מאוד.
שהם כמו אמא שלי חחחצח אבל בתכלס זכותם זה הגוף שלהם והם לא סומכים על זה
bankroll^
יפה לך שכולה איבדת את החוש ריח שלך, אבל מה עם אלה שמאושפזים במצב קשה?