6 תשובות
הדור הזה לא המציא את זה
זה משהו שהיה גם בדור הקודם
זה משהו שהיה גם בדור הקודם
אנונימית
אם תחנך אותם שיהיו טובים הם יהיו טובים אם תחנך אותם להיות רעים זה מה שהם יהיו.
לא יודעת מה קרה לדור הזה.
לא יודעת מה קרה לדור הזה.
זה תמיד היה אבל זה מתחזק עם השנים פשוט כולם נגררים אחד אחרי השני ולא חושבים לפני שהם מדברים
אנחנו גילינו שאי אפשר לסמוך עליהם באמת (אני לפחות)
שואל השאלה:
^למה? ההורים הביאו אותך לעולם המבוגרים הביאו לעולם את ההורים שלך ואת בני גיל ההורים שלך למה לא לכבד מבוגרים מגיע להם כבוד
^למה? ההורים הביאו אותך לעולם המבוגרים הביאו לעולם את ההורים שלך ואת בני גיל ההורים שלך למה לא לכבד מבוגרים מגיע להם כבוד
אנונימית
אני מכבדת אותם כמובן כבוד בסיסי
אבל הם פשוט לא עזרו לי להתנהל נכון ולמדתי להסתמך על עצמי אז אני לא לוקחת אותם ברצינות
וזה נכון גם לגבי מבוגרים אחרים שאני רואה שאני מתנהלת הרבה יותר טוב מהם אז אני לא רוצה לסמוך עליהם ואני גם רואה את הדברים הלא בסדר שהם עושים
אבל הם פשוט לא עזרו לי להתנהל נכון ולמדתי להסתמך על עצמי אז אני לא לוקחת אותם ברצינות
וזה נכון גם לגבי מבוגרים אחרים שאני רואה שאני מתנהלת הרבה יותר טוב מהם אז אני לא רוצה לסמוך עליהם ואני גם רואה את הדברים הלא בסדר שהם עושים
באותו הנושא: