8 תשובות
הכל טוב, תקבלי על עצמך להבא להשתדל לשים לב לזמן.
לגבי עכשיו- את עדיין צריכה להמשיך לשמור עד שיעברו שש שעות:)
לגבי עכשיו- את עדיין צריכה להמשיך לשמור עד שיעברו שש שעות:)
לא אין שום תפילה.
שואל השאלה:
אוקיי תודהה
אוקיי תודהה
אנונימית
אין לך מה לעשות, אם שכחת אז הכל טוב, אם בידיעה אז פחות אבל בכל זאת, חכי עד 18:50
וידוי + חרטה + קבלה לעתיד (לנסות יותר לזכור, פעם הבאה).
אנונימי
שואל השאלה:
^ אין איזה תפילה או משהו שאני צריכה להגיד?
^ אין איזה תפילה או משהו שאני צריכה להגיד?
אנונימית
אם זה בטעות אין מה לעשות
אין מה לעשות קורה פשוט תקבלי על עצמך פעם הבאה שתשדלי שלכ יקרה שוב
באותו הנושא: