8 תשובות
הכל טוב, תקבלי על עצמך להבא להשתדל לשים לב לזמן.
לגבי עכשיו- את עדיין צריכה להמשיך לשמור עד שיעברו שש שעות:)
לא אין שום תפילה.
שואל השאלה:
אוקיי תודהה
אנונימית
אין לך מה לעשות, אם שכחת אז הכל טוב, אם בידיעה אז פחות אבל בכל זאת, חכי עד 18:50
וידוי + חרטה + קבלה לעתיד (לנסות יותר לזכור, פעם הבאה).
אנונימי
שואל השאלה:
^ אין איזה תפילה או משהו שאני צריכה להגיד?
אנונימית
אם זה בטעות אין מה לעשות
אין מה לעשות קורה פשוט תקבלי על עצמך פעם הבאה שתשדלי שלכ יקרה שוב